Älkää tehkö lapsia niistä jää ruma löysä maha.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulle on mun kaksi lasta paljon arvokkaampia kun timmi vatsa. En kyllä tykkä omastakaan nahkarepusta, mutta en sen pelossa olisi jättänyt lapsiani tekemättäkään..

ei kaikille jää. siskolla kahen muksun jälkeen paremman näköinen vatta kuin minulla on ollu ikinä vaikken ole ylipainoinen koskaan ollut enkä yhtään lasta saanut.

Mulla tosi pahasti roikkuva nahka ei ole leikin asia enkä saa ikinä rahaa leikkaukseen.Pahempi kuin eilisessä ketjussa oleva maha.Inhoan itseäni.Avioliitto piloilla ja entä kun mies jättää mistä löydän uuden miehen kun synnytys ja raskaus on pilannut kroppani?

Pakko laittaa viestiä... Siis jääkö vatsa automaattisesti roikkuvaksi... Apua!! Siis vaikka olis laiha ennen raskautta. Oon ihan tietämätön, just sain pari vk sitte kuulla raskaudestani. Miten hitossa ne kaikki jenkkijulkut näyttää niin hyvältä about 2 kk synnytyksen jälkeen? Miks niiden mahat ei roiku synnytyksen jälkeen? Auttaako jotkut jumppaliikkeet vai onko kaikilla sama tulevaisuus???

Alkuperäinen kirjoittaja Siis hetkinen:
Pakko laittaa viestiä... Siis jääkö vatsa automaattisesti roikkuvaksi... Apua!! Siis vaikka olis laiha ennen raskautta. Oon ihan tietämätön, just sain pari vk sitte kuulla raskaudestani. Miten hitossa ne kaikki jenkkijulkut näyttää niin hyvältä about 2 kk synnytyksen jälkeen? Miks niiden mahat ei roiku synnytyksen jälkeen? Auttaako jotkut jumppaliikkeet vai onko kaikilla sama tulevaisuus???

No ei mulla ainakaan ekasta mitään jäänyt, tai tietysti synnytyksen jälkeen vähäksi aikaa, muttei pysyvästi. Eikä mitään arpia.

Eikä muuten ole monella kaverillakaan.

Nyt toka tulossa, joten piän suuni kiinni sen suhteen ennen kuin kolahtaa omalle kohdalle =)

Lapsi lienee silti tärkeämpi kun mahanahkani, joten uhallakin halusin kakkosen vaikka jäis pussi kuin kengurulla.

Toisilla jää roikkuvaksi vaikka olisi nuori ja hoikka ennen raskautta.Eikä minulla ole plastiikkakirurgiaan varaa.Suosittelen ettei lapsia tee sillä tulevaisuus on mennyttä.jos tulee ero niin ei tällä kropalla saa uutta miestä.

Niin mut resim se Nicole Kidman, sehän on ihan hirveen laiha ja vauva jotain alle vuoden? Eikai ne kokit mitään tee kuin terveellistä ruokaa, sitähän osataan me kaikki halutessamme tehdä. Ja jos on aikaa roikkua täällä, ehtii ihan yhtä hyvin etsiä ruokaohjeita netistä ja valmistaa vähäkalorista ruokaa. No mietin vaan miten itselle käy, kun en ole mikään kova jumppaileen. Vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Jenkkijulkut kuten Cindy Crawford, jolla btw maha roikkuu, omistaa personal trainerit ja kokit jne. Vaatteet päällä on helppo näyttää hyvältä, mutta bikineissä se Cindyn maha roikkuu ihan kuin muillakin.

No noilla on, mutta kohtuus kaikessa.
Kyllä ihan tavallisilla suomalaisilla naisilla on joillakin ihan tavalliset mahat, vaikka lapsia ovat tehneetkin. Ilman mitään vippaskonsteja
Tuuripeliä ja kiinni ihan perimästäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toisilla jää roikkuvaksi vaikka olisi nuori ja hoikka ennen raskautta.Eikä minulla ole plastiikkakirurgiaan varaa.Suosittelen ettei lapsia tee sillä tulevaisuus on mennyttä.jos tulee ero niin ei tällä kropalla saa uutta miestä.

No voi jessus, jos miehen saaminen on jostain mahanahasta kiinni.

Sulla on sitten harvinaisen vähän annettavaa taikka erityisen huono miesmaku... =(

Alkuperäinen kirjoittaja Siis hetkinen:

Mä synnytin 5 vkoa sit. Olin viime vkolla tanssitunnilla. Ei tullut yhtään raskausarpea eikä kyllä jäänyt löysä nahkaakaan. Liikuin kyllä koko raskauden alusta loppuun!

No mä en ainakaan mieti ekana mun miehen mielipidettä asiasta, vaan ihan oma "hyvinvointi" kiinnostaa. En ole ulkonäkökeskeinen, mutta haluan näyttää hyvältä. Pitäisikö luottaa tuuriin, vai voiko raskauden aikana jo "tehdä jotain". Siis vaikka lihoisi paljon tai vähän voi lopputulos olla ihan mitä vaan, niinkö? Hittolainen...

Mulla on kaksi lasta ja litteä maha, aion saada lapsia lisää vielä silläkin uhalla että mahanahka ei enää palaudu :) Ja ei, kellä vaan ei ole varaa kiristysleikkauksen, esim meillä ei olisi.

Yhteistyössä