K
katkera
Vieras
Olen katkera jäi löysä maha ja arpia.Lasta en olisi tehnyt jos olisin tämän tajunnut.Nyt ei rahaa kirurgin korjauksiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siis hetkinen:Pakko laittaa viestiä... Siis jääkö vatsa automaattisesti roikkuvaksi... Apua!! Siis vaikka olis laiha ennen raskautta. Oon ihan tietämätön, just sain pari vk sitte kuulla raskaudestani. Miten hitossa ne kaikki jenkkijulkut näyttää niin hyvältä about 2 kk synnytyksen jälkeen? Miks niiden mahat ei roiku synnytyksen jälkeen? Auttaako jotkut jumppaliikkeet vai onko kaikilla sama tulevaisuus???
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Jenkkijulkut kuten Cindy Crawford, jolla btw maha roikkuu, omistaa personal trainerit ja kokit jne. Vaatteet päällä on helppo näyttää hyvältä, mutta bikineissä se Cindyn maha roikkuu ihan kuin muillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisilla jää roikkuvaksi vaikka olisi nuori ja hoikka ennen raskautta.Eikä minulla ole plastiikkakirurgiaan varaa.Suosittelen ettei lapsia tee sillä tulevaisuus on mennyttä.jos tulee ero niin ei tällä kropalla saa uutta miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Siis hetkinen:Pakko laittaa viestiä... Siis jääkö vatsa automaattisesti roikkuvaksi... Apua!! Siis vaikka olis laiha ennen raskautta. Oon ihan tietämätön, just sain pari vk sitte kuulla raskaudestani. Miten hitossa ne kaikki jenkkijulkut näyttää niin hyvältä about 2 kk synnytyksen jälkeen? Miks niiden mahat ei roiku synnytyksen jälkeen? Auttaako jotkut jumppaliikkeet vai onko kaikilla sama tulevaisuus???