Alkaa ketuttaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sade_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sade_

Vieras
Ärsyttää. Ollaan oltu miehen kanssa kaukosuhteessa 5v ja nyt sitten joku aika sitten viimein päästiin muuttamaan yhteen. Odotin kovasti kesää ja yhteistä aikaa. Mutta ei, olen yksin lähes koko ajan. Mies on yksityisyrittäjä ja aina jossakin hommissa, illat ja viikonloput. No viikonloppuiltana 8-9 jälkeen on ehkä vähän aikaa. En tiedä, jaksanko tällaista. Yksin laitan kotia ja tuntuu kuin en suhteessa olisikaan vaan yksikseni vaan. Ei varmaan tilanne muuttuisi jos lapsi tulisi, olisin varmaan senkin kanssa yksin. Muita naisia, joilla yksityisyrittäjämies?

Kokemusta on, ei yksityisyrittäjästä, mutta työnarkomaanista kumminkin. Tosin se on exä nykyään. Yllätys, yllätys :)

Miten oli ennen yhteenmuuttoa; keskustelitteko miehen yrittäjyydestä ja siitä että se tulee viemään paljon hänen ajastaan?

Kokemusta on miehestä joka oli (huomaa mennyt aikamuoto) reissuhommissa pitkin Suomea.Aina pois kotoo,välillä harvoin saattoi olla pe-su kotona.Niinhän siinä kävi että minä petin ja tietoisesti,en jaksanut.Loppujen lopuksi muutin pois omasta tahdosta,vaikka mies tiesi minun pettäneen,hän halusi silti jatkaa kanssani.
En vain halunnut olla loppuelämääni yksin mutta kuitenkin suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Miksi nainen tunkee itsensä sellaiseen olotilaan,mihin hän ei oikeesti halua?

Ehkä Mikko Alatalon laulu ihmisen ikävä toisen luo antaa kysymykseesi vastauksen.
Parisuhteen muodostaminen on työlästä. Ei kaikille käy yhtä hyvin kuin esim. Ari Vataselle.
Askel-lehti on vielä selailun asteella. Luulisin, että tuosta lehdestä saa paremmin rakennusaineksia
kestävään parisuhteeseen. Ellien palstoilla pää menee entistä enemmän pyörälle.

puhu miehesi kanssa tilanteesta ja jos miehesi ei ole halukas muuttumaan, kysy itseltäsi, oletko sinä halukas jatkamaan tällaista elämää. Jos et, niin sitten ei auta muu kuin pakata kimpsut ja kampsut ja etsiä oma asunto.