J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kauheeta kakkelia, sori vaanArvaamistahan nuo on. Jos tuttu on joku ihminen, niin pystyyhän sen asioista kehittelemään eri skenaarioita, joista sitten jokin on todennäköisin. Hyvää arvaamista siis. Miten monesti menny arvailut päin per*että? kysyn vaan?=)
Alkuperäinen kirjoittaja Herkkä;27230073:Niin, hyvää ihmistuntemusta.. mutta toisten mielestä se on käsittämätöntä, että yhdellä silmäyksellä "näkee" toisesta niin paljon. Esim. väkivaltaiset miehet tai siihen taipuvat erotan myös todella herkästi. Tämä on kyllä mielenkiintoinen asia, jotkuthan eivät reagoi selviin vaaran merkkeihinkään väkivaltaisuuden suhteen. Että mistä tämä eroavaisuus tulee, että jotkut huomaavat nämä asiat heti? Tiedostan sen, että itse teen todella, todella pienistä asioista tiettyjä päätelmiä, sellaisista joita toiset eivät edes noteeraa. Ei tässä minunkaan mielestäni siltä osin mitään erityisen yliluonnollista ole - tosin, olen sitä mieltä että meidän olemuksemme ei ole vain tämä pinta, jota näemme ja toiset aistivat nämä "näkymättömät" asiat paremmin.
Kysy pois vaan niin voin vastata,että ei koskaan ne oo menny pieleen..Jos et usko,oma on ongelmas.
Tämä ei ole tarkoitettu muiden kokemusten selittäjäksi, on vain yksittäinen ajatus: pari-kolme kertaa on käynyt niin, että olen aavistellut että nyt tapahtuu jotain pahaa, ja olen ollut levoton koko illan. Sitten huomaan jossain vaiheessa iltaa että tulipa juotua päivällä pari kuppia kahvia liikaa...
En uskoUskonasiat on muuten vähän niinku iltasatuja monelle, BTW. Faktat ja todelliset asiat, joita pystyy puolueettomasti tutkimaan, mittamaan, todentamaan, on vähän eri juttu kuin uskotella itselleen ja muille, että osaa "arvata" asioita ennakolta. Jos joku oikeasti arvais, jonkun kuoleman esim. autokolarissa niin miksei estä sitä?
Ja toisaalta ihan hyodytöntä arvailla ennakolta asioita, jossei sitten pysty vaikuttamaan lopputulokseen? Vai väitätkö, että ihmisen tulevaisuus on kiveen hakattu ja etukäteen käsikirjoitettu?=)
Antaisin kyllä "kyvyn" pois, olo on ihan hirveä pitkään jälkeen kun odottaa jotta kuka se tällä kertaa lähtee.
Ja kyllä jokaisen ihmisen tulevaisuus on ennalta määrätty,,myös mun elämä ja tulevaisuus.
Ei ole kenenkään elämä ja tulevaisuus lyöty lukkoon. Elämä on kuin virta. Se kulkee eteenpäin. Mutta virta on myös tavallaan arvaamaton, sen kulkuväylä voi muuttua odottamattomasti jostain syystä.
Tai tavallaan me valitaan polkuja jotka vievät tiettyyn suuntaan, tiettyyn suuntaan kulkiessa tulevaisuus on tietynlainen, mutta kun valitsemme uuden polun, tulevaisuus voi muuttua. Joskus useampikin polku vei loppujenlopuksi tiettyyn pisteeseen. Ennemmin tai myöhemmin.