ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET IKINÄ OTTAKO ELISA/KOLUMBUXEN LIITTYMIÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pippanippanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pippanippanen

Vieras
täälä just tappelen puhelimessa laskuista ja just kuulin uskomattoman jutun maksamistani laskuista!!

minulla kuukausi liiittymä 17,90/500min. no elisalla oli laskutuksissa viime kesänä häikkää ja laskuja ei tullut 4kk. nyt sitten syksyn ajalta tuli lasku jonka suuruus oli yli 70e eli olin puhunut yli 50e edestä ylimääräistä eli n. 20t. no eipä noita voinut millään näyttää etten ole puhunut kun lasku puoli vuotta myöhässä tuli.. nyt sitten huomautin että kun hirveitä laskuja yhtäkkiä kun aina ollut ton 17,90 niin nyt tullut koko syksyn yli 30e, 40e, 50, 60e, ja paras tuo 70e lasku.. jätkä sanoi ettei heille ole tullut yhtään yli 30e laskua! = O ja tuo 70e lasku tullut kun 2 kk maksut jääneet maksamatta! siis nyt minä en ymmärrä... nyt takautuvasti maksanut niitä heidän virheitään peräti 3 maksua per kk. ja nyt pääsivät ajan tasalle maksuista!

nytkin tuli maksumuistutus 3,36e laskusta jonka olen hoitanut eräpäivään mennessä ja maksanut laskun kokonaisuudessaaan kuten aina, kuitenkin jostain keksivät 3,36e laskun vielä lisää!!

ELKÄÄ HYVÄT IHMISET KOSKAAN SEKAANTUKO TÄHÄN FIRMAAN EI IKINÄ! TÄSSÄ ON MULLE LOPUKS ELÄMÄÄ SELVITETTÄVÄÄ ENNENKU NÄÄ KAIKKI ON KÄYTY LÄPI!!!

EN! Mulla oli vuosia sitten Elisan nettiyhteys, jonka katkaisivat itse kaistanlaajennuksen yhteydessä eivätkä suostuneet sitä uskomaan. Ehdotti vain uuden modeemin ostoo ja väitti koneessa olevan vika. Vaihdoin liittymää, kaikki toimi moitteetta ja asentaja sanoi että oli joku kytkös ollut siellä vika asennossa :headwall: Ja toimimattoman yhteyden ajan laskusta sain kanssa tapella että en joutunut maksamaan. Elisan asentaja soitteli mulle n. 2 kk valituksen teon jälkeen, kun mulla oli jo uus liittymä. Ois siis niin kauan pitänyt odotella niiden apua! Ja mies tekee netin etätyötä kotoa käsin.

:laugh: miten tutulta kuulostaa. sanoin irti kaikki elisan liittymät meidän perheestä vuoden vaihteessa juuri noiden 70-100? puhelinlaskujen takia joita sateli luukusta 2-3 kappaletta per kuukausi. No tietty ekaks ukolle kiukuttelemaan että kännipäiteen on juorunnut näin kauheita laskuja mutta kiven kovaan väitti että ei kyl oo näi isoja soitellu joten pyysin elisalta puheluerittelyt....eipä oo tänä päivänä näkyny.
Muutenki nyppi isosti ku edes jonoon ei päässy asiakaspalveluun ku yritti soittaa ja jos sellanen ihme pääs tapahtumaan että jonoon pääsi ni vähintään sen kolme varttia sai odotella ja kuunnella niitä SAA**NAN ärsyttäviä samoja biisejä joita oli peräti 6 erilaista ja taas alusta. Kerran kilahti niin että annoin aika sujuvaa palautetta että voisko ees ne biisit joskus vaihtaa :kieh:

P*ska lafka tosiaan.

AP, oothan tilannut puheluerittelyt niistä laskuistas?! Ne saa netin kautta tilattua laskun numerolla, jälkikäteen ja ilmasiks!
Mä tilasin joka laskusta mitä mulle tuli sen laskutushässäkän aikana, että näin mistä mua laskutetaan. Oikein on ollut mulla kaikki muuten, mut välillä tuli niitä 70e laskuja missä oli edellisen kuun lasku muka maksamatta. Mutta kun ite tiesin maksaneeni, vähensin sen jo maksetun siitä summasta ja maksoin vaan loput ja kaikki on mennyt pennilleen oikein.

Mitään ylimääräsiä laskutuksia (esim. viivästymismaksut, ym) en todellakaan rupeis maksamaan, koska syy kaikkeen on NIIDEN OMA systeemi joka ei toimi.

Ja mitä asiakaspalveluun tulee, käytännössä sitä ei ole ollut olemassa kevään jälkeen. Ei saa yhteyttä puhelimella eikä sähköpostilla.
Todellakin sanoisin liittymän irti, mutta kun on 2 vuoden paketti, niin eipä onnistukaan. Mutta vaihtuu ihan varmasti välittömästi kun se 2v on täynnä!

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Todellakin sanoisin littymän irti, mutta kun on 2 vuoden paketti, niin eipä onnistukaan. Mutta vaihtuu ihan varmasti välittömästi kun se 2v on täynnä!

Juurikin näin. Pari kuukauta viellä ja marssin Dna-kauppaan :kieh:

Minä myös hankkiuduin eroon Kolumbuksesta tuon laskuskoilujen takia. Netti on Elisan ja sen taidan pitää koska se on toiminut, mitä nyt aina parin päivän taukoja jolloin ei netti pelitä..

juup huomenna vaihtuu liittymät! ei jaksa enää tapella! viime kesältä väittävät laskua ettei ole yhtä maksettu! mulla on tiliotteella lasku et on maksettu! no nyt mun pitää hakea pankista maksullinen tosite ja faxata se heille... että laskua tulee meille vielä enemmän kun kaikki nuo on maksullista hommaa! ja mitä sitten... eivät varmana hyvitä mitään!

Meillä on ukon kanssa Kolumbus ja erittäin tyytyväisiä.
Oli hyvät liittymisedut aikoinaan,
sen takia mulle tulee puhelinlasku pari kertaa vuodessa ja maksettavaa jää reilut 5e kerralla.

Meillä oli kans noin että jotain neljään kuukauteen ei tullut laskuja ja sitten ne tuli jotain 3 viikon välein. Asiasta ilmoitettiin etukäteen kyllä. Laskut oli ihan oikean kokoisia eli jotain parikymppi se kuukausilasku. Mulla kans toi pakettijuttu kun ap:lla eli kuukaudessa saa puhua 500min. Miehellä ei tuommoista pakettia, mutta hänellä tulleet laskut myös ihan oikein, nopeemmassa tahdissa vaan.

Itse olen maksanut noita laskuja kuitenkin ns. oikeaa tahtia eli en sitä nopeutettua eikä ole ollut ongelmia siinä.

Nyt sain vielä puoleksi vuodeksi lisää puheaikaa eli 750min kuukaudessa saan puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Todellakin sanoisin littymän irti, mutta kun on 2 vuoden paketti, niin eipä onnistukaan. Mutta vaihtuu ihan varmasti välittömästi kun se 2v on täynnä!

Juurikin näin. Pari kuukauta viellä ja marssin Dna-kauppaan :kieh:

eipä kannata ottaa sitäkään, ei toimi ei..

Yhteistyössä