Halle onpa jännät paikat, nyt pidän kyllä peukkuja!! :heart: tule sitten kertomaan miten homma etenee. Onko tulevassa kierrossa siis jo siirto?
Yrittäjä, miten sun vuoto, onko loppunut jo?
Aleksa mä luulen että foolihappo on sama kun folaatti? Minulla niitä tulee B-vitamiinitabusta ja lisäksi syön foolihappoa 400 mcg. Mikä sinun tilanne on nyt hoidoissa?
Aamu kiva kun kerroit positiivisia ja hyvin menneitä asioita, tämä ketju tarvitsee niitä! Onnea vaan :heart:
Hiskias, joko nuha on helpottanut
Mä en ole jaksanut päivittää, ei mennyt ihan putkeen stimulointi, kaksi solua kasvoi hyvän kokoisiksi ja piikitin lopulta vain 4 pv (+ 5pv Clomeja ennen sitä) ja Pregnyl maanantaina, tänään inssi. Nyt onkin pistellyt ja jomotellut iltapäivällä, toivottavasti ne molemmat solut ovat liikkeellä. Toi kevyt aloitus ei näköjään kasvata mulla rajattomasti soluja mutta lääkärin mielestä vähemmän tujuja lääkkeitä voi parantaa laatua. Ja toisaalta on tämä inssi parempi kun ei mitään, miehen simpat on erinomaisia laadultaan. Aloitan huomenna Terolutit, onko teillä kokemuksia niistä?
Lisäksi tänään sain papa-näytteen tuloksen, se vähän veti maahan. Löydös oli luokka 3 (asteikko 1-5) ja vaatii kolposkopian eli lisäkartoitusta ja koepalan. Ei ilmeisesti tarkoita välttämättä mitään vakavaa. Mulla on kyllä aina ollut lk 1, kerran n. 12v sitten lk2. Eli tämän hoidon jälkeen tulisi sitten kolposkopia ensi kierrossa. Samalla ajattelin että voivat ottaa sen pad-näytteen kohdun limakalvosta kun kerran jotain paloja otetaan. Pyydän omalta lääkäriltä myös lähetteen siihen kromosomitutkimukseen, joka on verikoe. Siinä vaan kuulemma kestää kauan tuloksen saamisessa.
Että tällaista, kertokaa joku nyt jotain positiivista, please.