Betsy, oon tosi pahoillaan! Ymmärrän sun tuskan. Älä nyt kuitenkaan vielä luovuta, ootta vielä hyvässä iässä. Oon lukenut paljon AMHsta ja törmäsin tarinaan, jossa todella alhainen AMH muuttui suht normaaliksi ilman poppaskonsteja. Jotenkin en usko, että alhainen arvo olisi lopullinen. DHEA on hyvä vaihtoehto, kokeile sitä. 3 kk minimissään (mulla vain 2.5 kk) ja silloin solut olisivat parhaimmillaan hedelmöitykseen. Saahan sitä koittaa luomustikin tuona aikana, positiiviseen tarinaan myös tästä olen törmännyt. DHEA toimii myös eri tavalla eri ikäisille, paremmin alta 35:lle, joten googlai vähän. Itse söin myös gelee royalea, wheat grass jauhetta, multivitaa, probiootteja, foolihappoa ja omega3sta. Tulosta en tiedä, mutta tiedän, että oon ainakin koettanut. Voihan se ukkokin ottaa ravintolisiä/vitamiineja supersiittiöiden saamiseksi.
Tammis ei ne letrot (Femara) mullakaan tuottanut kuin kolme follia, joista yksi oli B (kakkos) luokan ja tuoreena siirretty. Muut kaksi oli jotain CC luokkaa eli ei laitettu pakkaseen. Mulla myös ikää 40, joten ei voi toivoa kovinkaan hyvää saalista saati sitten huippuluokkaisia. Lekuri sanoi jonkun 43 vuotiaan saavan 4 follia femaralla, joka on mun mielestä tosi hyvä. Ei se määrä vaan laatu! Edellisellä kerralla oli kaksi follia normipistoilla, mutta taisivat karata molemmat. Oon syönyt DHEAta, jonka pitäisi tuottaa paremman laatuisia folleja ja joillekin lisäksi enemmän folleja. Taitaa olla hyvin henkilöstä riippuvaa. Sivuoireet ei ollut pahoja, vähän rasvaisuutta naamassa ja hiukka pinna kireällä.
Ä74 on kyllä hieno ja kannustava esimerkki alhaisen AMHn omaaville. Toivoa siis on ja yksi riittää!
Tuba, tervetuloa piinailijoihin! On tää yhtä piinaa, aika matelee ja kaikki ajatukset tuolla alhaalla
Laita vaikka puhelimen kalenteriin muistutus, jos pelottaa, että jää jotkut lääkkeet väliin. Mitä lääkäri sanoi tuosta miniaspiriinista? Oon lukenut siitä ja täällä itsekin otan sitä omasta kotilääkärin määräyksestä. Monen päivän alkio sulle siirrettiin? Onnea matkaan!
Wawwi, sulla on kyllä kova odottelu. Tunteiden vuoristorata on tuttua. Anna tunteiden tulla, tiedosta ne. Tämä on raskasta aikaa, mutta tien päässä odottaa palkinto. Toivo on se, jolla me mennään eteenpäin. Ja rukous ainakin mulla. Ootko kokeillut mindfullnessia? Se voisi lieventää rankempia hetkiä. Youtubesta löytyy helposti. Alkionsiirron jälkeen ei tule mieleen fyysinen rasitus. Minä ainakin kävelin jalat yhdessä, hyvin hitaasti, uskaltamatta yskähtää
Ainakin kiinnittymiseen asti yrittäisin välttää raskaita hommia, muttei kuitenkaan täyslepoa, koska kohdussa pitää olla hyvä verenkierto.
ON: PP6 menossa ja piina pahenee! Tein ensimmäisen testin aamulla ja negahan se. Päätin kuitenkin testata joka aamu tästä lähin. Ei minkäänlaisia oireita, vain kovaa väsymystä, joka johtunee progesteronista ja aivastelua, joka johtuu ilmansaasteista täällä. Lisäksi herään todella aikaisin, joka ei ole mulle normaalia. Ehkä pieni toive, että ne johtuisi ... Tuo väsymys nimittäin alkoi tiistaina (la siirto) ja aloin ottamaan progeja jo sunnuntaina. Ajattelin, että olisikohan kiinnittyminen tapahtunut tiistaina???
Saan muuten ne kaksi huonolaatuista alkiota itselle, ajattelin testata kromosomit itse. Nämä on niitä työn hyötypuolia. Toisaalta olisi kova pala, jos molemmat tai toinen olisi normaali. En ymmärrä, miksei Suomessa tehdä alkiodiagnostiikkaa, se ei ole uusinta uutta teknologiaa, ei enää niin kallistakaan ja se hyöty on suunnaton sekä meille, että klinikalle. Taidan tulla Suomeen ja perustaa oman klinikan. Saisin osasta teistä varmasti työntekijöitä sinne suurina alan asiantuntijoina ;D