LempiViola kiitos! Jotenki mä vaan uskoin, että sä pääset siirtoon! Onnea kyytiläisen johdosta!
Mä oon sitä mieltä, että meidän tapauksissa kannatta ottaa se riski, että punktio tehdään vaikka olisi vain 1-2 follia.
Hiskias ihanaa, kun ymmärrät ahistukseni :hug: Huippua, että pääsit siirtoon
Onnea kyytiläisen johdosta!
Jonnuli muistelen, että tuo Yasmin on tosi voimakas. Mulla oli joskus sillon ennen yrityksen aloitusta Yasminelle, joka on miedompi valmiste ja kävi mulle paremmin. Joo siis käytin noin kuukauden putkeen pillereitä ennen hoitoa, sit lopetin ne. ja kp 2 ruvettiin pistämään-> mitään ei tapahtunut, vaikka annokset oli isoja. Lopulta todella pitkän stimulaation päätteeksi tehtiin inseminaatio ja folli oli sillon vasta 19mm. Metsään meni...
äiti seiskanelonen mulla kasvo clomeilla kaksi follia vaikka annos oli vain 1tbl kp 3,4 ja 5. Mulla on myös lääkkeet sekoittaneet kroppaa sen verran, että tuhruvuoto alkaa aikaisin. Mä luulen, että se johtuu keltarauhashormonin vähyydestä..
neitoperho kiitos! Eipä mitään raportoitavia oireita..
Hieno tilanne sulla! Mä kannatan pitkää viljelyä
Meillä tuli ekassa yksityisen hoidossa ennätysmäärä eli 10 vai 11 solua ja vain yksi hedelmöittyi. Mä luulen, että meillä ainakin pienempi määrä toi parempaa laatua. Toivotaan, että sulla on laatu kohillaan
on: Olosta en voi sanoa mitään, kun ei ole kertaakaan tehty PASsia eikä omaan kiertoon. Mieli on aika toivoton, mutta halua olla raskaana mieletön. Huomenna viimeinen Pregnyl-tuki..