Lempiviola, mulla ei ole koskaan ollut migreeniä hoitojen aikana, ihme kyllä. Viime hoidossa oli jäätävä päänsärky 2 päivää ja se riitti mulle, liekö johtui kiinnittymisyrityksestä. Tosiaan, en muistanutkaan, että se Gonal suorastaan löyhkää. Oikein sellaiselle ällö lääkkeelle ja jos käytetyt neulat jää lojumaan avonaiseen tilaan, niin se haju leijailee koko ajan nenään. Pieneneekö tuo sun Gonal annos sitten kun Pergoveris tulee rinnalle?
Jonnuli, jep kortisoli on se, jota elimistö erittää ja ne on jotenkin sukulaisia keskenään. Hämmästys oli suuri kun selasin nettiä ja huomasin sekä dhean että kortisolin tulevan sieltä samasta lisämunuaisesta. Että liekö oireetkin vastaa siksi toisiaan? Jänskättää sun puolesta se maanantain ultra, pidän peukkuja :heart:.
Halle, onpa hyvissä lukemissa tuo sun limis :attn: Mä tulin tässä eräänä päivänä siihen tulokseen, ettei niitä mun alkioita aiota ilmeisesti jatkoviljellä, koska jos tiistaina on ultra ja alkiot on 3 päiväisiä, niin luget pitäisi aloittaa ke, jos siirto on pe. Jos alkioihin haluttaisiin 2 päivää lisää ikää, niin ne pitäisi sulattaa jo keskiviikkona ja lugethan pitäisi ilmeisesti aloittaa jo maanantaina. Ja kun tiistaina on vasta ultra, niin aikataulut ei oikein täsmää. Ilmeisesti suunnitelma on sitten siirtää 3 päiväisiä alkioita. Argh, again
.
neitoperholle tsemppiä flunssan taltuttamiseen. Pergoveris taitaa olla se kallein lääke, jota löytyy. Pidän peukkuja, että siitä on sulle apua. Tsemppiä pistelyyn ja sekoitteluun. Mikä annostus sulla on kortisonia?
(.) Kävin vyöhyketerapiassa, kauhukseni huomasin, että taas kesken hoitokuukauden! Miten mä aina onnistun :ashamed:. Tällä kertaa löytyi ihan hemmetin kipeät munuaispisteet, joita ei koskaan aiemmin ole ollut. Sitä siinä sitten ihmeteltiin ja vyöhyketerapeutti epäili sen johtuvan lääkkeistä. Samassa mieleeni pälkähti kortisoni pakko johtua siitä
. No se sai mut selaamaan nettiä ja päätymään kortisonin käyttäjien sivuoiresivustolle - ei ollut kivaa luettavaa. Nyt lohdutan itseäni sillä valheella, että syön sitä myrkkyä vain 10 mg päivässä, se varmaan on ihan turvallista, onhan :headwall:?