Algolean

  • Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti
Lumikki
Minä olen sitä mieltä, että ei kannattais haaskata rahojaan mihinkään laihdutusvalmisteisiin, jotka lupailee ties mitä...
Terveellinen ruokavalio ja sopivasti liikuntaa niin kilot alkaa karisemaan vähän niinkuin huomaamatta.
 
tuli tilattua
Mä tilasin viime viikolla ja odottelen innoissani ! Siinähän luvattiin rahat takas ellei auta. En oo edes miehelle kertonu, sit jos auttaa niin kiva nähdä huomaako.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2004 klo 23:03 Lumikki kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että ei kannattais haaskata rahojaan mihinkään laihdutusvalmisteisiin, jotka lupailee ties mitä...
Terveellinen ruokavalio ja sopivasti liikuntaa niin kilot alkaa karisemaan vähän niinkuin huomaamatta.
Yhdyn!!! Kaikki pikalaihisvalmisteethan tekee homman nopeesti ja sit taas aletaan elään normaalisti ja kilot palaa. Mitä järkeä siinä on? Hetken ilo vain. Kun muuttaa pysyvästi elintavat niin tulos on pysyvä.
 
En usko että saat aikaan minkäänlaisia tuloksia.... Ikävä kyllä. Tai jos saisitkin niin kun palaat takaisin normaaliin niin kilot tulevat takaisin ja pahimmassa tapauksessa tuplaten.. Kokemuksesta tiedän että aunut mikä auttaa on elämäntapojen muuttaminen. Terveellistä ruokaa ja liikuntaa. Tällä itse sain aikaan oikein hyviä tuloksia! Tiedän että tuntuu turhauttavalta koska siinä todellakin menee aikaan ennenkuin saa näkyviä tuloksia. Mutta ne ovat myös pysyvämpiä!
 
läski
mun on vähän vaikea lähteä liikkumaan kun lapsi ja kotityöt pitää hoitaa yksn ja lapsen hoitoon enkä muuhun mieheltäni apua saa.lopulta olen illalla niin loppu että lysähdän vaan sänkyyn ja nukahdan.muuten liikkuisin mielelläni mutta kun aikaa ei ole minuuttiakaan ylimääräistä ja energia todella vähissä..onko muita neuvoja?
 
tehoton
itsekkin tilasin mutta eipä auttanut.... nyt kysyisinkin että miten palautus tapahtuu? pitääkö pillereiden mukaan laittaa omat yhteystiedot ja tilinumero vai miten? kun mainoksessa luvattiin rahat takaisin jos ei tehoa.... ja maksaako palautus jotain?
 
12345678
älkää herranen aika tollasiin höyrähtäkö!!!!!!pliis!!! ite ostin kerran jpotain ihme levälaihdutus pillereita ja ei tehonnu!!!!! ei oikeesti kannata ostella tollasia!!! noilla rahoilla ostakaa vaik kuntosalikortti tai nutrilett juttuja... jotka oikeesti toimii...!!! tiedän että houkutus on kova, olenhan itsekin ostanut humputuspillereitä... mutta nyt vaan liikkumaan tai sit jumpata kotona ja muksujen kans ulos touhuumaan , sielläkin se rasva palaa!! :) :)
 
Aivan täysin humpuukia. Voitte olla ihan varmoja, että jos keksitään ihmepilleri joka tehoaa ja vielä kuurin jälkeenkin paino pysyy samana, niin se olisi jo suunnilleen yleisessä jakelussa, eikä ylipainoa enää olisi olemassakaan..
Sellaista pilleriä odotellessa realistisia ja mukavia laihdutusviikkoja kaikille =)
 
Kata04
No mulla ainakin joskus nuoruusvuosina kävi huonosti kun hairahduin johonkin ihme yrttitippoihin...Ei auttanut mitään. Luvattiin rahat takaisin jos ei tehoa. Ainut ongelma vaan oli että kun paketti tuli, ei siinä ollut minkäänlaisia yhteystietoja minne valittaa...joten rahat jäi siltä osin saamatta.
 

Yhteistyössä