ALET!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ms
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

ms

Vieras
Alkaakohan alet jo tänään vai vasta huomenna? Osassahan on jo alkanut, mutta mites muut liikkeet?

Onko jotain kauppaa minkä aleja odotatte muita enemmän? Itse odotan Vincent kenkäkaupan alea, saa ostaa taas laatukenkiä lapsille pilkkahinnoin :)

Mä odotna popin aletta kun niistä vaatteista tykkään ite ja muksutkin on tykänneet väreistä ja kuvioista. Kävin kattomassa kenkiä tuolla vincentissä ja musta ne ei kyllä olleet mitään erikoisia. Ihan hirmu suppea valikoima!

No en mä oikestaan odota aleja.
Viime viikolla Stokkalta ostin jo esikoiselle nahkatakin (-40%) heräteostoksena, mut en mä aio lähteä varsinaisesti aleja penkomaan.

Paitsi, kun mainitsit tuosta kenkäkaupasta, niin kenkähullu minussa alkoi hieman nostella päätään :saint:

[QUOTE="...";24061299]Mä odotna popin aletta kun niistä vaatteista tykkään ite ja muksutkin on tykänneet väreistä ja kuvioista. Kävin kattomassa kenkiä tuolla vincentissä ja musta ne ei kyllä olleet mitään erikoisia. Ihan hirmu suppea valikoima![/QUOTE]

Meille on aina sieltä löytynyt lasten jalkaan just sopivat lenkkarit ja sandaalit (on kapeita lestiltään), siksi jumittunut siihen kauppaan :)

Minä käyn vaan nettikaupoissa shoppailemassa, ja osassa on alet jo alkaneet. En kyttää alennuksia mitenkään erikoisesti, kun yleensä niissä on vaan jäämiä eikä sitten välttämättä oikeaa kokoa ja mieleistä kuosia saa. Tilaan silloin kun on tarve, nyt on kivasti tullut uutuuksiakin nettikauppoihin.

Ostan kun on tarvetta ja silloin katsastan ensiksi aletarjonnan- niitä on aina.

Kaupoissa on alerekki ja nettikaupoissa myös alessa olevaa tarjolla vaikkei mikään tietty alesesonki olisikaan.

En pyöri kaupoissa alennusmyynnin alkamisen vuoksi tai ryntää sinne ensimmäisenä alepäivänä.

Yhteistyössä