Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Tämä pitää säilyttää jälkipolville 😂😂😂

Koska Alepa ei osaa painaa edelleenkään enteriä, tein itse kappalejaot, jotta edes joku jaksaa lukea normisekavaa settiään.

Kuten toisessa viestissäni jo totesin, Sanna-jankuttajan ajatusmaailma on vaikeaselkoinen. Donald on iäkäs ja luonnollinen kuolema voi noutaa hänet minä päivänä tahansa.

Ei nuoren pojanklopin olisi tarvinnut sen päivän koittamista jouduttaa. Mt-asioita on vaikea käsittää. Sen huomaa joka kerta, kun avaa tämän perhepalstan. Kenen tahansa omainen voi vinksahtaa, ja lähteä tuhon tielle.

Katsoin illalla saippuasarjan vasstentahtoisesti. Murhan uhri makasi sairaalassa, jossa hänelle tehtiin kuolinsyy selvitys. Myrkytys oli nopea selvittää. Naislääkäri laittoi peiton ihanan Hollisin kasvoille ja sanoi olevansa pahoillaan hänen poismenosta. Luna käytti kuolemisesta sanaa pass away.

Donaldin tapauksessa luoti passed away. Sain viime syksynä huonolla kielitaidollani sekopäisen valkoihoisen miehen laskemaan aseensa. Erehdyin ovesta, ja hän luuli minua ties miksi. Jos tarinan kulku olisi mennyt toisin, luoti ei olisi ohittanut minua, ja hyvin moni tällä palstalla olisi ollut suunnattoman iloinen ja helpotttunut. Ehkäpä he olisivat itse kukin käyneet laskemassa seppeleen kotikorttelinsa alepan kynnykselle.

Ota elämä rauhallisesti ap. Putin uhkaa Eurooppaa isolla ohjusiskulla. Mikä hetki tahansa kuka tahansa meistä hajoaa savuna ilmaan tai jää rakennuksen jätteiden loukkuun. Ehkä sinä innokkaaana palstailijana jatkat sieltä kirjoittamista, jos nettiyhteytesi on kondiksessa.

Luin eilen uutisista, että Telia ja Elisa ovat olleet hyökkäysten kohteena. Siitä kai johtui, että nettini reistaisi joku aika sitten. Tein kaikki mahdolliset testaukset ja pyörittelin päätäni. Onnekseni ongelma passed away melko pian.
Mitä tajunnanvirtaa...
On se semmoinen täti, että huh huh vaan 😵💫 🥴
 
vierailija
Aapeellä on valtava viha islamin uskoa kohtaan. Tutustu kyseiseen uskontoon, ja saat rauhan sielullesi. Kaikilla maailman uskonnoilla on sama viesti. Usko hyvään ja kaikkivaltiaaseen korkeampaan voimaan. Itämainen taide on uskomattoman kaunista ja rauhoittavaa. Hae netistä moskeijoita. Rakentajilla on taatusti kauniita asioita mielessään rakennusta valmistaessaan. Eivät he vapaa-ajallaan herjaa netissä kuten sinulla on huonona tapana. Ole avoin maailman asioille, ja lopeta horkassa tärinä ja joutavien asioiden pelkääminen.
Alepa lempihommassaan, haukkumassa konseratiivisemmin ajattelevia mielenterveysvammaisiksi.
 

Yhteistyössä