Alavatsakouristus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pähkinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pähkinä

Vieras
Kysymys olisi saattanut kuulua myös vauvahaaveisiin, mutta päätin uskaltaa kysyä täältä.

Kuukautiset ovat myöhässä pari päivää, mitä ne eivät juuri koskaan ole. Lauantaina, jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, tuli kova alavatsakouristus, jonka voimasta lyyhistyin maahan tuskanhiki otsalla. Kuukautiset eivät alkaneet kuitenkaan. Voisiko alkuraskaus tehdä tuommoisen oireen?

Teen testin tänään yhdessä mieheni kanssa illalla. :)

Heips!
Ensimmäisen vauvan kohdalla minulle tuli juuri tuollainen kouristus nukkumaan mennessäni, ja silloin olin siis raskaana. Eli toivottavasti näin on sinunkin kohdalla! Tsemppiä! :)

Pieni toivonkipinä alkaa nousta, ensimmäinen vuoteen! :) Syön Teroluteja, mutta viimeisen pillerin jälkeen ei ole kuukautisia kuulunut. Mielestäni viimeisen Terolutin jälkeen kuukautisten pitäisi tulla kolmesta neljään päivän sisällä. Nyt on kulunut jo tuo neljä päivää, eikä edes tipottelua kuulu. Jännittää!! :)

Ilmeisesti kouristus johtui raskaudesta, tein testin illalla. On kovin hömmentynyt ja iloinen olo. Takana on yksi keskenmeno, joten vielä ei uskalla tuulettaa täysillä. Silti tuntuu varovaisen toiveikkaalta...

Onnittelut sinne! Äläkä huolestu vaikka noita kouristeluja tulisi enemmänkin, itse sain nauttia niistä jo muutamaa päivää ennen plussatestiä ja aina rv 9 saakka. Joka yö tuskanhiki valui, oksetti kivusta ja pelotti keskenmeno. Kävin polillakin ja kaikki oli ihan hienosti ja raskaus sujui noiden kipuilujen jälkeen onnellisesti loppuun saakka. Joillakin kohdun kasvukivut ja kiinnikkeiden repeilyt tuottavat vaan vähän enemmän tuskaa..

Kiitos onnitteluista! Se kivuissa tuntuu valoisalle, että keskenmenoraskaudessa ei mielestäni noita alavatsakouristuksia ollut. Yritän pitää mielen tyynenä, vaikka jatkossakin kipuiluja esiintyy. Käyn varmaan myös varhaisraskauden ultrassa. Huh, huh...kuinkahan tässä saa nukuttua. :)

Yhteistyössä