alavatsakipuja+pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää vaan

Vieras
Nyt tulee sepustusta.. Meillä on 4kk poika ja alotin e-pillerit tossa 10pv sitten kun imetys loppui pojan ollessa 3kk. Jotenkin oli vähän hassu olo ennen menkkoja, nippasi aivan kuin ovulaatiossa (tätä ennen oli ollut jo yhdet varmat kuukautiset). Mietinkin vähän että olisinko ollut uudelleen raskaana mutta koska menkat kuitenkin alkoi ajallaan ja olivat älyttömän kipeät niin en sitten tehnyt testiä. Ja alotin ne pillerit. No, yleensä mulla on menkat loppuneet heti kun aloittaa pillerit, nyt jatkui vähän normia pitempäänkin... Ja alamahaa juilii ja nipistelee vieläkin. Voisko johtua noista pillereistä (Yasmin) vai pitäiskö lähtä hakemaan raskaustestiä vai kipittää lekuriin? Hoh tätä. Mitään sukupuolitautia mulla ei pitäis olla, klamydiat yms testattiin raskausaikana ja oli negatiivista. Pissatulehdusta ei oo koskaan ollut eikä oo mitään muuta oiretta.

Kiitti kommenteista..

No testaa varuiksi. Mulla tuli aikanaan pillereistä niin saatanalliset kivut että jätin kesken jo ennen ekan laatan loppua. Se oli jotain niin järkyttävää ettei synnytyssupparitkaan olleet mitään siihen pillerikipuun verrattuna |O

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
No testaa varuiksi. Mulla tuli aikanaan pillereistä niin saatanalliset kivut että jätin kesken jo ennen ekan laatan loppua. Se oli jotain niin järkyttävää ettei synnytyssupparitkaan olleet mitään siihen pillerikipuun verrattuna |O

No aargh, kuulostaapa kivalle :(.. Saako sulta kysyä, mitä ehkäsyä käytät nyt? Ei oikeen meinaa löytyä sopivaa, kierukastaki oon kuullu lähinnä huonoja kokemuksia. Olis kyllä ehdotonta plussaa jos nuo menkkakivutkin sais pois, nytkin oksensin ja heräilin yöllä yltäpäältä kylmässä hiessä. So nice.. Pitääpä kävästä testikaupassa sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No aargh, kuulostaapa kivalle :(.. Saako sulta kysyä, mitä ehkäsyä käytät nyt? Ei oikeen meinaa löytyä sopivaa, kierukastaki oon kuullu lähinnä huonoja kokemuksia. Olis kyllä ehdotonta plussaa jos nuo menkkakivutkin sais pois, nytkin oksensin ja heräilin yöllä yltäpäältä kylmässä hiessä. So nice.. Pitääpä kävästä testikaupassa sitten..

Mä käytän hernettä polvien välissä. Se on taatusti maailman tehokkain ehkäisykeino ;)

Hormonaaliset hirvittää, kuparikierukka pelottaa, ja kumit puhkeaa.

Mä käytän hernettä polvien välissä. Se on taatusti maailman tehokkain ehkäisykeino ;)

:laugh: Herne polvien välissä, tätäpä en ollu vielä kuullukaan! Mitä noihin muihin tulee, niin sama vika rahikaisella. Kuparikierukkaa ei kuulemma suositellakaan jos kivuliaat menkat, ja hormonikierukasta alkaa jatkuvat kuukautiset tai kierto menee ihan päin peetä.

:laugh: Herne polvien välissä, tätäpä en ollu vielä kuullukaan! Mitä noihin muihin tulee, niin sama vika rahikaisella. Kuparikierukkaa ei kuulemma suositellakaan jos kivuliaat menkat, ja hormonikierukasta alkaa jatkuvat kuukautiset tai kierto menee ihan päin peetä.

Mut se ei sitten toimi, ellei se herne ole siellä jatkuvasti. Sitä ei saa ottaa pois.

Mulla on kipeät menkat, ja justiinsa siksi toi kuparikierukka hirvittää. Ja oon kuullut kauhutarinoita että se voi lisätä vuotoakin ihan hillittömästi. Mutta se kipu on ykkösjuttu, mä teen nyt jo kuolemaa menkkojen aikana.

Mut se ei sitten toimi, ellei se herne ole siellä jatkuvasti. Sitä ei saa ottaa pois.

Mulla on kipeät menkat, ja justiinsa siksi toi kuparikierukka hirvittää. Ja oon kuullut kauhutarinoita että se voi lisätä vuotoakin ihan hillittömästi. Mutta se kipu on ykkösjuttu, mä teen nyt jo kuolemaa menkkojen aikana.

Niinpä, sehän tosta hernejutusta tekiskin aikas ikävän :whistle:.
Jaanuska: Pitääpä kysellä. Voi rähmä kun ennen 21 ikävuotta passas pillerit ku pillerit, ja nyt neljän vuoden päästä ei sitte mitkään enää (useita testattu ennen raskautta, niistä ei kuitenkaan tullu alavatsakipuja). Mun keho on selvästi päättänyt että ehkäisy seis ja pikkukakkosen yritystä kehiin..

Yhteistyössä