E-pillerit ja tiputtelu vuotoa koko ajan,ehkäisyteho kuitenkin säilyy??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omituista

Vieras
Olen Meliane pillereitä käyttänyt ennen ensimmäistä ja tämän toisen lapsen välissä. Kaikki menny silloin hyvin, ei vuotoja välissä tai tiputtelua ym. Nyt sitten tätä vuotoa tulee vaikka menkat jo loppui ja syön kyllä pillereitä.

Onko teillä muilla ollut näin? ihmettelen kun ei aikaisemmin ole ollut tämmöistä vaikka merkki ihan sama.
Nyt kun alotin pillerit niin en kyllä ihan täsmällisesti ole muistanut ottaa. Välillä muistan aamulla sen ennen 9 ja joskus vasta iltapäivllä 3-4 maissa ottaa. Kait ehkäsyteho säilyy??

Toivottavasti nämä pitää... ettei raskaaksi tule. Ei kait?? Eikös Meliane ole aika hyvä merkki, en ole ainakaan kuullut kenenkään tulevan raskaaksi kun on pillereitä syöny. Vai?

joo o.. en luota kyllä melianeen!!!! itellä esikoinen nyt 6kk ja jälkitarkastuksesta asti popsinu melianee ja just tollai että saatan aamulla unohtaa niin alkuillasta sit viimeistää ottanut.. menkkoja ei kuullunu näkyny, aattelin että saattaa olla vain viel epäsäännölliset niin prkl tuli PLUSSA!!!!!! joten tässä sinulle ajateltavaa.. en halua pelotella mutta kerron miten itellä kävi. nyt menossa ilmeisesti jotain 12 viikkoa tms.

lisään vielä viestiini että söin 6 vuotta meliani pillereitä ongelmitta. ei mitään alussa sillon kun ihan aloitti ekaa kertaa tuli hetkeksi sivuvaikutksena nälän tunne mutta muuta ei. mutta tän esikoisen jälkeen.. voi prkl!

"KIVA".... en jaksa jos meillä käyny samoin kun sulla. (pulassa) poika on 3kk nyt ja minä syöny nyt kk kohta näitä...mut "onneksi" tulee tuota vuotoa..et ehkä en raskaana silloin...ja aikasempina vuosina meliane ei ole pettänyt mulla..... kääks!!!!!

Minulla oli nuo samaset pillerit ja tiputteli koko ajan.
Ja nyt neljä viikkoa sitte lopetin pillerit, eipä ole tiputellut, mutta ei ole menkkojakaan kuulunut....
Yhden testin jo tein mutta se oli nega, mutta varmaan kai on pian käytävä uudelleen apteekissa. että silleen...

Tuttava kokeili vaikka mitä merkkiä ja sillä tiputteli kans. Lopetti sitten pillerit kokonaan. Hän ei kyllä raskaaksi kuitenkaan tullut. En tiedä sitten käyttivätkö lisäehkäisyä.

Kyllä pillerit pitää tehonsa kun muistaa ottaa joka päivä samaan aikaan. Ohjekirjan mukaan alle 12 tunnin unohdus ei vielä ole vakavaa. Ei siis pitäisi raskaaksi tulla. Näyttää siltä, että jotkut ovat aika hedelmällisiä jos näin kuitenkin käynyt.

Luin jostain,että Melianen käyttäjiä on tullut raskaaksi. Samoin Harmonen ja Diane Novan. Mutta suurin osa ei tule. Aika pieni tuo prosentti on varmasti.

Mulla kans ollut käytössä ensin Yasminelle (1 laatta, ei sopinut) ja sitten Meliane josta nyt eka laatta myös menossa. Ja tiputtelee KOKO ajan. Kumpienkin pillerien aikana. ÄRSYTTÄÄ!! Nyt Melianea syödessä ei kylläkään niin paljon, mutta päivittäin kuitenkin.. Aiemmin, ennen esikoista, oon syönyt Yasminellea puolisen vuotta ja Melianea 3v. Ilman mitään ongelmia. Tein varmistustestin kun tota Yasminellea olin syönyt puoli laattaa, negatiivinen oli.

Pillerien kans on se 3kk "totutteluaikaa" jolloin saattaa tulla jotain vuotoa (vähän) mutta ei kai tän nyt tämmöstä kuulus olla..

Onkohan noiden pillereiden koostumus vaihtunut, vai elimistöt, kun kerran monilla Meliane vaikuttaa noin. Siis tiputtelee..ajattelin vain kun teillä ei ole ensin ollut ongelmia ja nyt on vauvan saannin jälkeen. Jps tuo hormooni tasopaino teillä vielä heitteleepi?!?

Yhteistyössä