alavatsa vaivt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuka tietäis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuka tietäis

Vieras
Polttava kipu alavatsalla ja alaselässä, Kysta pukkesi munasarjasta 31.1.06 kuulema ja kaksi isoa munarakkulaa ks munasarjassa. Polttava kipu jatkuu, pätevä tohtori teki tutkimuksen ja ks munasarja aristaa kyyneleet silmiin, mutta ei kuulema kystia tm epäilyttävän tuntuista. Laittoi lähetteen tähystykseen. Mitä sellainen polttava kipu lantion ympärillä voisi olla. Ei vikaa munuaisissa. Ei raskaana. Vai voiko joku vaiva(kysta tms) estää raskauden näkymisen verikokeessa. Vatsaa turvottaa välillä tuntuu että se räjähtää. Pahoinvointia ollut jo 3 viikkoa joka päivä tai oikeastaan ilta. r-testejä tehty 3. MIkä minun sisuksiani vaivaa. Onneton

Aloittaja puhuu kuin minun suullani! Kipu on minulla kylläkin epämääräistä, kuukautiskipumaista lähinnä alaselässä.. Yhden testin olen tehnyt. Yököttävä olo joka ilta.

Lääkäriin koetan uskaltautua ensi viikolla.

Onko sulla ollut ennenkin samanlaisia kipuja??
Entä käytätkö ehkäisimenä kierukkaa?
Mullakin on ollut aivan samallaista kipua ja väliin on niinkin kipee ettei pystyssä pysy. Ja makuullakin sattuu. Huomena ajattelinkin soittaa lääkärille,kun täälä pienessä kaupungissa ei lääkärille niin vain pääsekkään. Ellei ambulanssilla viedä pää edellä.
mulla tätä kipua on ollut ennenkin,mutta sitä on kestänyt vain päivän tai kaksi. Mutta taas sama kipu on tullu takaisin ja pahempana ja nyt on menkatkin sekaisin. Itselläni on kuparikierukka ja siitäkin on jo vuosi kun se laitettiin. Ja ohjevihkosesta luinkin että kierukka voi joillakin irrota kuukautisten aikana tai jopa puhkasta kohdun seinän. Ja siitä voi tulla kipuja ja vuotoa,ym.
Mutta täältä siihen vaivaasi ei löydy apua, muutakuin lämpimiä haleja ja lohdutusta kipuun.
Jos et heti pääse lääkäriin,niin kokeile laittaa lämmin pyyhe tai jokin kuumavesipullo mahan päälle,se voi vähän helpottaa oloa. Niin ja tietysti särkylääke jos kotona on.
Yritähän jaksella sinäkin. :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 22:13 kuka tietäis kirjoitti:
Polttava kipu alavatsalla ja alaselässä, Kysta pukkesi munasarjasta 31.1.06 kuulema ja kaksi isoa munarakkulaa ks munasarjassa. Polttava kipu jatkuu, pätevä tohtori teki tutkimuksen ja ks munasarja aristaa kyyneleet silmiin, mutta ei kuulema kystia tm epäilyttävän tuntuista. Laittoi lähetteen tähystykseen. Mitä sellainen polttava kipu lantion ympärillä voisi olla. Ei vikaa munuaisissa. Ei raskaana. Vai voiko joku vaiva(kysta tms) estää raskauden näkymisen verikokeessa. Vatsaa turvottaa välillä tuntuu että se räjähtää. Pahoinvointia ollut jo 3 viikkoa joka päivä tai oikeastaan ilta. r-testejä tehty 3. MIkä minun sisuksiani vaivaa. Onneton

juuri itse kävin lääkärillä saman vaivan takia....... lähete ultraan.
Kävin pissa tulehdusten vuoksi 3v sitten ja silloin löytyi kysta munasarjoista, mikä osittain kovettunut.......

Yhteistyössä