A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Entä millä perusteella sektio voidaan tehdä? Käykö syyksi, jos selkä on kipeä ja oikeasti tosi huonossa kunnossa? Eikö se olisikin selälle parempi vaihtoehto... Selkä ollut kipeä viikolta 5 lähtien ja siitä lähtien tasaisesti pahentunut enkä ole saanut selän takia nukuttua kunnolla enää kuukausiin ja pelkään että alatiesynnytys rikkoisi selän lopullisesti![]()
Jos sektio tehtäisiin kaikille, joilla ollut raskausaikana selkävaivaa ja uniongelmia, niin sektio% olis varmaan 95.... Itsellä ollut selkävaivaa ja ekassa sairaslomalla viikosta 25. Silti nopea alatiesynnytys ja hyvin olen toipunut.
mulla oli pahat selkäkivut esikoisesta, en voinut tehdä mitään. viikolta 21 saikulla kotona. Ei kestäny, ei.
Mutta silti alatiesynnytin potran tytön.:heart:
Tässä toisessa ei ole onneksi vielä alkaneet kivutrv 18+1 menossa
![]()
Alatiesynnytys parempi vaihtoehto niin äidille kuin lapsellekin.
Sun kannattaa sanoa niistä peloista neuvolassa jotta saat apua pelkoosi.Mä haluaisin kyllä jotain faktoja tästä, että suunniteltu sektio olis vaarallisempi lapselle. Aina kun kuulee vaan näistä pilalle menneistä alatiesynnytyksistä, joissa sit päädytään hätäsektioon ja muksulle tulee aivovamma tai kuolee kokonaan... Koskaan en ole kuullut, että lapselle olis aiheutunut pysyvä vamma suunnitellusta sektiosta.
Ja en siis tosiaan halua tapella tästä, mulla vaan on ihan hirveä pelko, että mun lapselle sattuu jotain kun ei mahdukaan ulos alakautta..![]()
Sun kannattaa sanoa niistä peloista neuvolassa jotta saat apua pelkoosi.
Niinhän mun kannattais, jos vaan saisin suuni auki... En vaan saa sanottua mitään, koska tiedän, että siitä se pakokauhu vasta alkais, kun oikeesti myöntäisin ääneen, että mua pelottaa niin perkeleesti.
Mutta tosiaan, ihan oikeesti tahtoisin tietää, mikä tekee suunnitellusta sektiosta vaarallisemman lapselle? Ihan jo silläkin, että jos alatiesynnytyksessä joku sitten menee pieleen, niin voisin ainakin lohduttautua, että olis voinu sektiossakin käydä pahasti..