Alatiesynnys

Jos ei nyt kauhean isoja repeytymiä ym.tapahdu niin ei se miksikään muutu!Jos alapää tummuu se tummuminen alkaa jo raskausaikana mutta värin pitäis palautua normaaliksi,samoin niinkuin nännit tummuu niin ei nekään tummaksi loppuiäksi jää =) Ja tuskin se kenenkään värkki heti synnytyksen jälkeen mikään kaunistus on,mutta palautuuhan sekin normaaliksi ja kun muistaa jumpata alapään lihaksia niin palautuu paljon nopeammin normaaliksi =) Että ei kannata murehtia :D Mutta mistäpä sitä vielä voi tietää miten kroppa ym.muuttuu,sen näkee sitten =)
 
seksi ainakin on parempaa kuin aikaisemmin tällä synnyttäneelle värkillä. paikat mulla ainakin liki samnnäköiset ja tuntuiset - ehkä ihan emättimen suuaukolta vähän löysemmät mun mielestä, mutta syvemmältä tiukemmat, sanoo aviomieheni.

on ihan turha kuunnella noita pelotteluita. jumpalla saa ihmeitä aikaa ja jos häpyhuulet vaikka alkavat roikkua häiritsevästi, niin eikun plastiikkakirurgille korjauttamaan.

mä ainakin olen niin esteetikko että mulle pyrstöni ulkonäkö on edelleen tärkeää.
 
Noita sekaannuksia on tullut palstauudistuksen jälkeen vissiin enemmänkin. Jos toinen on samalla nikillä kirjoittanut harmaana ennen palstauudistusta niin viestit saattaa nyt näkyä mustana jonkun toisen profiilissa joka on kirjoittanut samalla nimellä. Eli ap:n viesti ja profiili saattaa olla eri paria. Oliko tarpeeks sekavasti selitetty?

Nooh, mutta jos asia on kuitenkin niinkuin apinalauma epäili niin poistin omat vastaukseni varmuuden vuoksi. En tod. halua niitä minkään lehden sivuille...
Ahaa en tiennyt tota. Toivottavasti mun nimimerkillä ei oo kukaan kirjotellu mitään kauheeta :whistle: :D
 

Yhteistyössä