No nyt alko pelottamaan, ku viimeksi pylly pistettiin esille, kun tapahtui jotain merkittävää ja kun paremmaksi piti pistää ja laittaa koko kuva, niin mitähän ens kerralla. Jos siis aikoo pistää paremmaksi
mä voin laittaa sellasen lähikuvan mistä mua ei ainakaan tunnistaAlkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:No nyt alko pelottamaan, ku viimeksi pylly pistettiin esille, kun tapahtui jotain merkittävää ja kun paremmaksi piti pistää ja laittaa koko kuva, niin mitähän ens kerralla. Jos siis aikoo pistää paremmaksi
Älä muuta viserrä. Kyllä sille dimalle sittenkin soi sen voiton vai TB parempi oliki B) .Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Kannatti toivoa Venäjän viisuvoittoa
Sähän olet riettaalla päälläAlkuperäinen kirjoittaja vili43:
selevä johan se on vartin ollu niin lupaus on lunastettu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:Nonii fjonga, oiskohan aika ottaa se jo pois. Nyt on kaikki nähneet. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:Nonii fjonga, oiskohan aika ottaa se jo pois. Nyt on kaikki nähneet. :kieh:
Myös Rouva moderaattori näki senAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:Nonii fjonga, oiskohan aika ottaa se jo pois. Nyt on kaikki nähneet. :kieh:
Eiköhän sen joku kopioinut, ja julkaisee aina jouluna ja juhannuksena.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hö...mä en nähnyt
265 ehti muka näkeenAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Eiköhän sen joku kopioinut, ja julkaisee aina jouluna ja juhannuksena.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hö...mä en nähnyt
Mä ainakin katoin jopa KAHDESTI!!!!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:265 ehti muka näkeenAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Eiköhän sen joku kopioinut, ja julkaisee aina jouluna ja juhannuksena.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hö...mä en nähnyt
kerran sinä ja kerran mies?Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mä ainakin katoin jopa KAHDESTI!!!!
Eikun kerran minä yksinäni ja toisen kerran minä ja mies.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kerran sinä ja kerran mies?Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mä ainakin katoin jopa KAHDESTI!!!!
Kaikki halukkaat pinoon. Vitosella vilautus.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Fjonga, voithan sä lähetellä linkkiä mustille yynä