ja muuttaa ip-osoiteAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Damn, hitto sä olet ovela nainenAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:sit eu auta ku ottaa toinen nikki käyttöön :saint:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Nonnih, ysin jälkeen bannia :attn:
Ja käyttää naamaria alastonkuvissaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ja muuttaa ip-osoiteAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Damn, hitto sä olet ovela nainenAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:sit eu auta ku ottaa toinen nikki käyttöön :saint:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Nonnih, ysin jälkeen bannia :attn:
älkää ny herranjumala mun takia sortuko, ku näette kuvan niin alkaa vain oksettaanAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Mies toi just kioskilta soppelisti sipsejä.Oon kyl laihiksella,mut ehkä tän kunniaks..
on mulla huntu siinäAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Ja käyttää naamaria alastonkuvissa
Hmm..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:on mulla huntu siinäAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Ja käyttää naamaria alastonkuvissa
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:*koittaa kuumeisesti keksiä muuta teksää kun tasalta 2plussa kaatuu* :snotty:
Joka peittää vain naaman? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:on mulla huntu siinäAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Ja käyttää naamaria alastonkuvissa
en mä siitä kuvasta mitään isoa tee peittää osan naamasta =)Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Joka peittää vain naaman? :xmas:
Hihhah,no siinä tapauksessa ei muutama sipsi ole pahitteeksi.Vaikka tuskin mä oksennan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:älkää ny herranjumala mun takia sortuko, ku näette kuvan niin alkaa vain oksettaanAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Mies toi just kioskilta soppelisti sipsejä.Oon kyl laihiksella,mut ehkä tän kunniaks..
ehkä kaksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ja on esillä sekunnin?
Lälläri!!! Älä ny rupee mamoileen! |OAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en mä siitä kuvasta mitään isoa tee peittää osan naamasta =)
no eipä ollu aikoinaan hirmu iso pintelininkään kuvaAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Lälläri!!! Älä ny rupee mamoileen! |OAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en mä siitä kuvasta mitään isoa tee peittää osan naamasta =)
Mulle saa laittaa sähköpostiin ne isommat vedokset. paan osoitteen yynä .Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no eipä ollu aikoinaan hirmu iso pintelininkään kuva
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mulle saa laittaa sähköpostiin ne isommat vedokset. paan osoitteen yynä .Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no eipä ollu aikoinaan hirmu iso pintelininkään kuva
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Prkl, tää hidastelee jo nyt niin paljon, että varppina kaatuu ennen yhdeksää.
jonka jälkeen tuleekin kommentteja "ihan niinku jollain kiinnostaa" :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Prkl, tää hidastelee jo nyt niin paljon, että varppina kaatuu ennen yhdeksää.
Mammat on sormi napilla valmiina läväyttämään fjongan profiilin auki kon tietokoneen kello näyttää maagista rajaa 21.00 .
Pitäisköhän vielä rasvata toi f5-näppäin, ettei jumi just tärkeällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Prkl, tää hidastelee jo nyt niin paljon, että varppina kaatuu ennen yhdeksää.
Mammat on sormi napilla valmiina läväyttämään fjongan profiilin auki kon tietokoneen kello näyttää maagista rajaa 21.00 .
Taikka, "luuletko olevas hyvänkin näköinen" ja "fjonga on yleinen nainen" ja "ei häävi oo"Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:jonka jälkeen tuleekin kommentteja "ihan niinku jollain kiinnostaa" :kieh: