alaston kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nina

Vieras
Mieheni haluais kuvata minua alasti ihan hirveästi.
Mutta en ole viellä suostunut kun pelkään jos tulee joskus ero niin hän voi käyttää kuvia väärin.
Miten te naiset jotka olette suostuneet kuvattavaksi millaisia kuvia teistä otettu? näkyykö kasvot? Levitättekö? ym?

Mutta en ole viellä suostunut kun pelkään jos tulee joskus ero niin hän voi käyttää kuvia väärin.
Miten te naiset jotka olette suostuneet kuvattavaksi millaisia kuvia teistä otettu? näkyykö kasvot? Levitättekö? ym?

kuvia.Ei mitään varsinaista rajaa.
Osassa näkyy kasvot ja osaan ei kasvot edes mahdu:))
Levittäminen on vähintä mitä tehdä, vai mitä tarkoitat ? Voihan kuvia "levittää" vaikka netissä.

Viimeksi muokattu:
kuvia.Ei mitään varsinaista rajaa.
Osassa näkyy kasvot ja osaan ei kasvot edes mahdu:))
Levittäminen on vähintä mitä tehdä, vai mitä tarkoitat ? Voihan kuvia "levittää" vaikka netissä.

Olin vieraan "miehen"kanssa hotellissa asuen,Oltiin kiihkeesti sänkyhommissa.Kun herkuttelut harveni,lähetti panomies multimediana miehelleni kuvan,mitään ei jäänyt epäselväksi.Elä jätä tietosesti kasvojasi kuviin,jos huomaat kuvauksen.Ainakin minä levitin"ja jotain työntyi sisäänikin. VAROITUS

Viimeksi muokattu:
Kyllä olen antanut mieheni kuvata itseäni alasti paljonkin osassa kuvissa näkyy kyllä kaikki, osassa vain levitetty pillu. Nyt kannattaa kyllä olla varovainen kun on digikamerat kuvat leviää äkkkiä netissä... Toivottavasti on luotettava mies...

alasti, myös mies mukana. Säilytä kuvat myös omassa tiedostossasi. Jos tulee erimielisyyttä jälkeenpäin, on sinullakin mahdollisuus "käyttää hänen kuvia väärin". Molemmat kuviin mukaan!

Viimeksi muokattu:
Olen samaa mieltä "Annan" kanssa. Molemmat vaan kuvaan, niin on parempi. En tosin ymmärrä miksi noilla kuvilla pitäisi "kiristää" jos polut erkanevat.
Hyvää viikonloppua.

p.s. En voi mitään mutta ärsyttää. Alastonkuva on yhdyssana.

Kyllä olen antanut mieheni kuvata itseäni alasti paljonkin osassa kuvissa näkyy kyllä kaikki, osassa vain levitetty pillu. Nyt kannattaa kyllä olla varovainen kun on digikamerat kuvat leviää äkkkiä netissä... Toivottavasti on luotettava mies...

Pahinta,kun sänkykaveri ihastuu liikaa,Kun suhde täytyy lopettaa,Jos miehellä on kerska"vehkeet"Hän mielellään ilmaisee,mitä vaimosi "sai"Esim Multimedia viestillä.Minut ilmiantoi naispuoliset työkaverit.
Varovaisuutta sinulle.

Viimeksi muokattu:
Mulla töistä jäi nainen elääkkelle nainen ja halus piirtää ja maalaa minua alasti. Nuorena poikana aluksi epäröin mutta totuin kun tarjos viiniä. Sit otti luvia kun rupes seisoo välillä, siinä sitten oltiin vuosi yhdessä vaik oli kolkyt vuotta vanhempi. Vasta kerto että sillä on 184 videota meidän rakastelusta eri kulmista. En huomannut videokamerraa ikinä. Toivottavasti ei näytä kun kavereilleen kuulema joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva/reissutyö;11158951:
Olin vieraan "miehen"kanssa hotellissa asuen,Oltiin kiihkeesti sänkyhommissa.Kun herkuttelut harveni,lähetti panomies multimediana miehelleni kuvan,mitään ei jäänyt epäselväksi.Elä jätä tietosesti kasvojasi kuviin,jos huomaat kuvauksen.Ainakin minä levitin"ja jotain työntyi sisäänikin. VAROITUS

Ole kiitollinen työkavereillesi(naisia)järkkäsivät sulle kunnon jötikkää.Olet ollu sen tarpeessa.
Suunnitellusti "miehesikin sai tiedon"

Anna,mutta ole tulevaisuudessa varovaisempi,kiimassakin.

Olen antanut miehen kuvata itseani alasti aina kun on halunnut.
Jokunen kuva on jäänyt vanhoille poikakavereille. KAtselkoot ja runkatkoot niide kanssa olen ajatellut. Suurimmassa osassa näkyy kasvot ja häpyhuulia oikein levitän monessa kuvassa sormin.

Olen antanut miehen kuvata itseani alasti aina kun on halunnut.
Jokunen kuva on jäänyt vanhoille poikakavereille. KAtselkoot ja runkatkoot niide kanssa olen ajatellut. Suurimmassa osassa näkyy kasvot ja häpyhuulia oikein levitän monessa kuvassa sormin.

Olin vanhemman naisen kanssa ja nainnin jälkeen kun huomasi että seisoo otti videokamaeran ja kuvas kun onanoin niinkauan että spermat lensi. Sitten halus vielä työntää dildoa kun kuvas.

Viimeksi muokattu:
Tulevaisuudessa kaikista melkeen ihmisistä löytyy nakukuvia netistä mä luulen. On se sen verran yleistä harrastusta nykysin ku kaikilla on digikamerat. Eikä musta alastomuudessa oo mitään pahaa, kaikkihan me ollaan ihmisiä ja kaikki harrastaa seksiä. Musta seksikuvatkin on eroottisia ja kauniita, ja jos näyttää hyvältä ja seksikkäältä, miks hävetä sitä. Jotkut koululaiset sit huorittelee toisiaan jos mun kavereista joku alkais huoritteleen vaan siks et must löytyy seksikuvia ni mä kyl sanoisin mihin saa painua semmonen estoinen petolinnun perse helvetti! Alastomuus on rikkaus eiks nii ja erotiikas ei oo mitään pahaa. Ainakin ylpeenä sit joskus viiskymppisenä kattelen et olinpa mä aika kuuma kaunotar aikanaan, ja sain miehen ja naisen kenet vaan mä halusin! Sitä paits emmä sit enää tääl jossain suomes asu, vaan oon rikas nainen jossain aurinkoises mestas. Et sen verta tarttee välittää jostain pikkusieluist tääl.

Olen ottanut kuvia naisten pimpeistä mutta vain luvan kanssa kun olemme viettäneet lemmenöitä. Pimppi jää paremmin mieleen kuin kasvot, yksikään nainen ei ole vielä kiletäytynyt vaikka olisi ollut varattu ja onhan se tavallaan kiihoittava tilanne molemmin puolin. Jää muistoksi kuva johon saa laittaa nimen ja päivämäärän ja jos uskaltaa / antavat puh.numeron. Ei ole suuri "kalleria" mutta muutamia nättejä kuvia ja pelkkää pimppi-kuvaa on vaikea mennä käyttämään väärin. Olen varattu myös itse, en tiedä pitääköhän vaimoni myös "kalleriaa", no myös minun vehkeeni kuva sieltä löytyis.

Kyllä minä olen antanut kuvata joko naamarin tai meikin turvinkoko vartaloa myös rinnat ja jalkovälit,ja tuntuu tosi kiihottavalta et paikat kastuu jo ihan kuvatessa et pitäshet päästä asiaan.poika kaverinikin on innoissaan ja olen kuvannut myös häntä ja laitettu sit nettiin(omat alston kuvat) ja tuutava pari harjoittaa myös samaa kategoriaa odotan innolla seuraavaa kuvausta joka tulis oleen sauvan kaa terkut:miisu

Viimeksi muokattu:
Olen ottanut kuvia naisten pimpeistä mutta vain luvan kanssa kun olemme viettäneet lemmenöitä. Pimppi jää paremmin mieleen kuin kasvot, yksikään nainen ei ole vielä kiletäytynyt vaikka olisi ollut varattu ja onhan se tavallaan kiihoittava tilanne molemmin puolin. Jää muistoksi kuva johon saa laittaa nimen ja päivämäärän ja jos uskaltaa / antavat puh.numeron. Ei ole suuri "kalleria" mutta muutamia nättejä kuvia ja pelkkää pimppi-kuvaa on vaikea mennä käyttämään väärin. Olen varattu myös itse, en tiedä pitääköhän vaimoni myös "kalleriaa", no myös minun vehkeeni kuva sieltä löytyis.

Olis kiva tietää,miten niitä "oikein"käytät,tuntuis kiihottavalta jos esim.pimppini kuvaa katsellen tyydyttäisit itseäsi? (kuvittelisit orgussa,tuossa terkut aviosiipallesi")

Viimeksi muokattu:
Minunkin vaimoni reissutöissä ja asustaa usein öitä hotelleissa miespuolisten työkavereiden kanssa, onkohan hänestäkin otettu tollasia kuvia? Ei vielä ole tullut ainakaan minulle asti kuvat,vois olla kiinnostavaa nähtävää.

Vanhempi nainen kun oltiin naimassa halus välillä ottaa kuvia mun seisovasta munasta ja monta kun runkkasin. Halus videeolle kuvaa takaapäin kun oli päällä naimassa mut ei kasvoni näkynyt. Näytteli kuulema muille rouville et sai nuorta kalua. Kerran otti videolle kun mittas kulliani, 25 senttii näytti mittanauha. Sen jälkeen monet sen naiskaverit pyysivät kylässä käymään. Ei kai käytössä kulu kun naidaan kuvia otetaan kullista kovana.

Vanhempi nainen kun oltiin naimassa halus välillä ottaa kuvia mun seisovasta munasta ja monta kun runkkasin. Halus videeolle kuvaa takaapäin kun oli päällä naimassa mut ei kasvoni näkynyt. Näytteli kuulema muille rouville et sai nuorta kalua. Kerran otti videolle kun mittas kulliani, 25 senttii näytti mittanauha. Sen jälkeen monet sen naiskaverit pyysivät kylässä käymään. Ei kai käytössä kulu kun naidaan kuvia otetaan kullista kovana.

Ahaa,oliko mahdollisesti joku reissunainen työmatkallaan,joku työkaveris? Vaimollani työkavereina niin miehiä kuin naisiakin,ikäharukka 25-60 molemilla.

Viimeksi muokattu: