alaston ihminen on helkutin ruma!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja cella:
jaa. minusta alaston ihminen on kauneimmillaan. ihan sama onko laiha, lihava, iso, pieni, riippurintainen...ihan mitä vaan. :)

mä olen kyllä niin eri mieltä.... alastonta ihmistä ilman photoshoppauksia voi ihailla vaikka alastonsuomi.comista. melko rumaa materiaalia suurin osa

Itse kyllä, mallipiirustusta harrastaneena, että alaston vartalo on kaunis. Kaikki ne muodot. Kurvit ja kulmikkuudet. Naisvartaloissa ehdottomasti hieman pulleammat ja pehmeämmät muodot on todella kauniita.

Alkuperäinen kirjoittaja persikka:
Itse kyllä, mallipiirustusta harrastaneena, että alaston vartalo on kaunis. Kaikki ne muodot. Kurvit ja kulmikkuudet. Naisvartaloissa ehdottomasti hieman pulleammat ja pehmeämmät muodot on todella kauniita.

Mulla on yksi semi-naturisti kaverina. Se on aika estoton ja ottamassa herkästi vaatteitaan pois. Jotenkin ihailen miehen rentoa suhtautumista omaan vartaloon. Ekalla kerralla se oli hieman hämmentävää, mutta itsekin olen vapautunut tältä osin hänen seurassaan ja hänen ystäviensä seurassa ja joskus kokeillut itsekin. Hänen vartalonsa ei ole täydellinen, mutta hyvä itsetunto tekee siitä kauniin.

Alkuperäinen kirjoittaja vanillakaks:
Alkuperäinen kirjoittaja cella:
jaa. minusta alaston ihminen on kauneimmillaan. ihan sama onko laiha, lihava, iso, pieni, riippurintainen...ihan mitä vaan. :)

mä olen kyllä niin eri mieltä.... alastonta ihmistä ilman photoshoppauksia voi ihailla vaikka alastonsuomi.comista. melko rumaa materiaalia suurin osa

no ne kuvat siellä onkin täydellisen mauttomia. ihan sama millainen kroppa on.

no en kyl vois kattoo miehiä alasti paitsi jos on vaik sillä lailla et se on vaik poika ystävä nii onha se sitte iha ok. mut jos ei oo on vähä eri asia jos ei tunne. kuitenki naisii alasti voi kattoo. mut tuntematon mies en sitä kestä kattoo jote saan traumoja. t.aino

Yhteistyössä