Alas mennään ja lujaa. . .

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelottaa. . . .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelottaa. . . .

Vieras
Kärsin masennuksesta, olin muutaman viikon myös sairaalassa "pakkohoidossa". . . Nyt meen niin lujaa alaspäin taas niin lujaa että en saa pidettyä edes seinistä kiinni. . . .

Pelottaa. . . .

On lääkkeet ja oon hoidossa. Mutta tämä tunne on hirrrrvittävä. . . Pelkään että sorrun jälleen kerran viiltelyyn. . . se on niiiiiiiiiin lähellä. . .

Olen sama joka täällä marraskuussa sanoi tekevänsä itsemurhan ja poliisi tuli kuvioihin mukaan. . .

EN JAKSA ENKÄ HALUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En jaksa. . . pelottaa taas kuinka alas tässä mennään. . . P

Voi itku Hannele, muistan kun kirjoitit tänne.

Mä en tiedä mitään sanoja joilla auttaa. Kerron vaan sen että täällä langan päässä on toinenkin joka meinaa syöksyä alas rotkoon. Tänäänkin ollut taas sellainen päivä että en tajua miten tästä voi selvitä hengissä. Sattuu niin vitusti sisälle, ahdistaa, puristaa, kouristaa. Mikään ruoka ei ole pysynyt sisällä ja vähän väliä purskahdan hillittömään itkuun. Tekisi mieli huutaa kauhkot pihalle, repiä sydän irti...mitä ikinä, kun tää paha olo vaan katoais jotenkin.

Ootko Hannele kauan syönnyt lääkkeitä`? Niillä kun tuppaa olemaan niin tajuttoman pitkä se aika jolloin ne alkaa vasta paremmin auttaa? Oletko saannut rauhoittavia tälläisiin epätoivon hetkiin? Mulla on itsellä menossa lääkeen vaihto ja toivon kyynärpäät ristissä että nää on siitä johtuvia epätoivon tunteita. Surutta siis koitan jaksaa rauhoittavan voimalla, vaikka tiedän että ne voi myös koukutta. Mutta h**tti pakkohan meidän on täältä nousta, eikö niin? Ei tää loppuelämää jatku, nyt ollaan vaan tosi kipeitä!

Voi, toi toisen ihmisen oleminen trampoliinina olisi ihan parasta! :)

Joo, lääkkeitä syönyt olen huhtikuusta lähtien. Sairaalasta sain mukaan hyvät lääkkeet. Diapamia vedin äsken 10 mg että pääsisin edes tolpilleni. . . Täytyy ottaa tarpeen mukaan lisää. . . Nää alamäet on normaaleja, mutta niin tuskaisia kestää. . . En jaksaisi, en pystyisi, en haluaisi. . . En haluaisi jaksaa enkä kestää. . .

Toi tramppa-juttu oli hauska :)

Yhteistyössä