M
Mari
Vieras
Uudessa kämpässä ei ole alapesusuihkua mutta minä haluan sellaisen absolut ehdottomasti, joten käväisin kysymässä K-raudassa asennuksesta.
80e asennus, ja jos haluaa muutakin kuin jääkylmää tai tulikuumaa vettä niin hana pitäisi vaihtaa (en nyt ole varma että onko pakko - eikö ole mahdollista että meillä on sellainen sekoitin jo valmiiksi hanassa?) ja se on "satku päälle".
Vähän on tyyris, eikä tuo sekoittimetonkaan vaihtoehto oikein houkuttele. Pylly jäätyy!
Onkos täällä ihmisiä jotka ovat sellaisen asennuttaneet? Mitä maksoi, kuka hoiti, onko sekoitin vai ei?
80e asennus, ja jos haluaa muutakin kuin jääkylmää tai tulikuumaa vettä niin hana pitäisi vaihtaa (en nyt ole varma että onko pakko - eikö ole mahdollista että meillä on sellainen sekoitin jo valmiiksi hanassa?) ja se on "satku päälle".
Vähän on tyyris, eikä tuo sekoittimetonkaan vaihtoehto oikein houkuttele. Pylly jäätyy!
Onkos täällä ihmisiä jotka ovat sellaisen asennuttaneet? Mitä maksoi, kuka hoiti, onko sekoitin vai ei?