alapää tulehdus ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja anna manna
  • Ensimmäinen viesti
anna manna
mullon nyt illalla aika päivystykseen. kauan aikaa jo alapää haiskahtanut omituiselle, ja sellanen olisko ammoniakkinen haju välillä.. onkohan jokin emätin tulehdus vai mihin viittaa??
aika vetistä on kyllä valkovuoto.
olen raskaana, ja pelkään jos saan jotkut hirveet antibiootti kuurit.. miten onko kellään muulla raskaana olevalla ollut tällaista ja kuinka hoidettu ja saako niitä lääkkeitä ottaa kun odottaa. viikkoja 32 mulla.

tuollaiset
tulehdukset raskausaikana hyvinkin yleisiä. Hoidetaan esim erilaisilla voiteilla. Arkena yhteys neuvolaan. Saat hoidettua sitä kautta. Saattaa tosin aiheuttaa supisteluja, joten siinä tapauksessa sit yhteys päivystyksenä.

tulin itse tänään juuri tutkimuksista,kun mulla oli vetistä vuotoa ja minusta haisi pahalle.lapsvettä ei ollut vaan on norm.kohdun nesteitä mitä tulee,ainakin näi loppusuoralla.ite olen rv38+6.tulehdusta ei ollut sanoivat,että on norm.että haisee happamalle.mutta jos selvästi haisee kuin pilaantuneelle kalalle niin silloin on varmasti tulehdus,mutta kannattaa silti käydä näyttämässä.

Yhteistyössä