alapään suonikohjut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
alapään suonikohjut

Onko muita joilla sama ongelma? Itselläni oli esikon raskauden aikana suonikohju jossakin emättimessäja en siitä edes siten tiennyt. Synnytyksessäse sitten poksahti ja meni litra verta. Nyt toisen raskauden kanssa sama tilanne tosin kohjuja on enemmän ja siksi tuleva synnyts vähän mietityttää. onko immeisiä joilla paljonkin kohjuja alapäässä ja synnytys mennyt hyvin ja hengissä selvitty????Olisin erittäin kiitollinen vastauksista.

Minä olen pohtinut, että olisiko tuo alapäässä tuntemani pallukka sitten jokin suonikohju? Tunnen sen vain vessassa käydessäni, jolloin tuntuu alapäässä painon tunne ja sormilla tunnustellessa emättimen ympärys (häpyhuulet) tuntuvat turvonneilta tms. Peilillä katsoessa mitään erikoista ei näy. :ashamed: Mulla nyt rv 34+4

mulla oli kans suonikohju siellä! ite kun ei nähny mitenkään, niin pyysin miestä katsomaan, että mikä siellä häpyhuulessa oikeen on ku oli aikas kipee kohta! No se katto ja kauhuissaan ilmotti että siellä on sit ihan kiitettävän kokoinen suonikohju! Mut se hävis synnytyksen jälkeen pois! =)

Yhteistyössä