Alapään sheivaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälpmigggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hjälpmigggg

Uusi jäsen
04.11.2015
3
0
1
28
Elikkäs mulla ton tohon sheivaukseen liittyvä ongelma. Oon 18v tyttö ja on sheivannu varmaa sielä 14v asti ja nyt siitä on äitin kanssa tullut ongelma. Asun vielä kotona ja lukiota ois 2v jäljellä. Mun äiti on tosi jyrkästi tota vastaan ja uhkaa nyt sillä että em saisi rahaa ollenkaan jos en sitä lopeta koska se on hänestä todella perverssiä ja posliiniksi ajeltu pillu muistuttaa hänen mielestään lapsen pillua joka houkuttelee vain perverssejä pedofiilejä. Olen yrittänyt selittää että ajelu kuuluu nykyaikaan ja sillä ei minulle ole niin suurta merkitystä seksielämässä vaan omassa hyvässä olossa. Äitini vaatii nyt että alan käymään hänen kanssaan saunaassa monen vuoden käymättä jättämisen jälkeen jotta hän voisi tarkistaa etten ole sheivannut. Äitini ei asiaa noin ilmaissut mutta sanoi että saunassa vietetään yhdessä aikaa ja olen todella itsekäs jos en tule. Jos en mene saunaan en tule saamaan rahaa. Tämä ei ehkä kuulosta isolta ongelmat kun kerran olen täysi-ikäinen mutta minulle on miltei mahdotonta saada töitä ja tilanne on todella ahdistava. Äitini koittaa kontrolloida asiaa liikaa ja emme tule muutenkaan hyvin toimeen. Mitä minun tulisi tehdä? Haluaisin todella muuttaa pois kotoa koska minusta tuntuu etten voi keskustella asiasta äitini kanssa vaan hänestä tulee raivohullu ja saan vain kuulla kuinka perverssiä alapääni ajelu on ja kuinka itsekäs olen kun en halua tulla hänen kanssaan saunaan.

No sun äidillä ei kyllä ole mitään oikeutta puuttua sun intiimialueesi karvoitukseen, ei varsinkaan kun olet täysi-ikäinen. Kuulostaa ihan sairaalta sun äitis.

No sun äidillä ei kyllä ole mitään oikeutta puuttua sun intiimialueesi karvoitukseen, ei varsinkaan kun olet täysi-ikäinen. Kuulostaa ihan sairaalta sun äitis.
Jooo!! Mulla ahistaa toi asia ihan sikana en yhtään haluis puhua ees koko asiasta äitin kans. Tosi ahistavaa etten sais tehä omia päätöksiä mun omasta intiimialueesta ku on vielä noin henkilökohtainen asia kyseessä

Tarkemmin ajatellen, kyllä sinun ikäinen saa ajella. Mutta yritä ymmärtää äitiäsi myös. Voi olla että ette pysty lähentyä ennenkuin itsenäistyt kunnolla ja pääset äitisi otteesta irti. Olet kyllä tosi nuori vielä.

Tarkemmin ajatellen, kyllä sinun ikäinen saa ajella. Mutta yritä ymmärtää äitiäsi myös. Voi olla että ette pysty lähentyä ennenkuin itsenäistyt kunnolla ja pääset äitisi otteesta irti. Olet kyllä tosi nuori vielä.
No mitä sympatioita tuollainen sairas äiti-ihminen tarvitsee? Aivan sairasta puuttua täysi-ikäisen lapsen intiimialueeseen! Lasten alapäät ei kuulu äidille sen jälkeen, kun niiden hygieniasta lapsi kykenee itse huolehtimaan pois lukien tilanteet, jossa jokin sairaus tai vaiva vaatii vanhemman apua.

Aapeelle suosittelen, että yrität sitkeästi selventää äidillesi, että intiimialueesi on yksityisasia, eikä kenelläkään ole mitään oikeutta puuttua siihen, niin kauan kun se ei ole missään laittomuuksissa mukana. Jos tilanne on muutoinkin kovin tulehtunut kotona, ehkä kannattaa alkaa selvittämään mahdollisuuksia muuttaa omilleen tai mahdollisesti sukulaisten tms. luokse väliaikaisesti siihen asti, että rahkeet riittävät omilleen muuttoon.

Oikeastaan ei äidillä mitään oikeutta ole tekoasi kieltää, mutta turhaa se ajelu on. Ihan totta. Kivasti siistitty ja vaikka rajattu. Se on nättiä.
No ei sinänsä ole, mutta toisaalta on. Ei vanhempien vastuu lapsista lopu siihen, että tämä täyttää 18. Kyllä sitä loppuelämä pitää yrittää opettaa lastaan toimimaan järkevästi.

Ja itse uskon kyllä vanhaan sanontaan: kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

Lopeta provoilu.

Samalla tyylillä kirjoitettuja provoja päivästä toiseen. Sua on varmaan joskus käytetty hyväksi, ainakin se paistaa noista sun viesteistä läpi. Ootko koskaan hakenut keskusteluapua mistään? Oletko kenties ilmoittanut poliisille hyväksikäytöstä? Jos et ole keskustellut kenenkään ammattilaisen kanssa näistä asioista, niin olisiko korkea aika? Koska toi sun toiminta on sellaista, että heti ekana tulee mieleen että toivottavasti palstailet jostain suljetulta osastolta käsin. Sori mutta toi vaan on niin kaukana terveestä. Hae apua.

Lopeta provoilu.

Samalla tyylillä kirjoitettuja provoja päivästä toiseen. Sua on varmaan joskus käytetty hyväksi, ainakin se paistaa noista sun viesteistä läpi. Ootko koskaan hakenut keskusteluapua mistään? Oletko kenties ilmoittanut poliisille hyväksikäytöstä? Jos et ole keskustellut kenenkään ammattilaisen kanssa näistä asioista, niin olisiko korkea aika? Koska toi sun toiminta on sellaista, että heti ekana tulee mieleen että toivottavasti palstailet jostain suljetulta osastolta käsin. Sori mutta toi vaan on niin kaukana terveestä. Hae apua.
Samaa mietin.

Vanhemmila ei ole mitään oikeutta puuttua lapsiensa intiimialueen karvojen ajeluun.Ainakaan jos lapsi on täysi ikäinen.Yritä selittää hänelle että teet se itsesi takia et muiden.Ja kysy mikä häntä niin siinä häiritsee jos sinä ajelet karvat?

Yhteistyössä