Alapään sheivaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälpmigggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hjälpmigggg

Uusi jäsen
04.11.2015
3
0
1
28
Elikkäs mulla ton tohon sheivaukseen liittyvä ongelma. Oon 18v tyttö ja on sheivannu varmaa sielä 14v asti ja nyt siitä on äitin kanssa tullut ongelma. Asun vielä kotona ja lukiota ois 2v jäljellä. Mun äiti on tosi jyrkästi tota vastaan ja uhkaa nyt sillä että em saisi rahaa ollenkaan jos en sitä lopeta koska se on hänestä todella perverssiä ja posliiniksi ajeltu pillu muistuttaa hänen mielestään lapsen pillua joka houkuttelee vain perverssejä pedofiilejä. Olen yrittänyt selittää että ajelu kuuluu nykyaikaan ja sillä ei minulle ole niin suurta merkitystä seksielämässä vaan omassa hyvässä olossa. Äitini vaatii nyt että alan käymään hänen kanssaan saunaassa monen vuoden käymättä jättämisen jälkeen jotta hän voisi tarkistaa etten ole sheivannut. Äitini ei asiaa noin ilmaissut mutta sanoi että saunassa vietetään yhdessä aikaa ja olen todella itsekäs jos en tule. Jos en mene saunaan en tule saamaan rahaa. Tämä ei ehkä kuulosta isolta ongelmat kun kerran olen täysi-ikäinen mutta minulle on miltei mahdotonta saada töitä ja tilanne on todella ahdistava. Äitini koittaa kontrolloida asiaa liikaa ja emme tule muutenkaan hyvin toimeen. Mitä minun tulisi tehdä? Haluaisin todella muuttaa pois kotoa koska minusta tuntuu etten voi keskustella asiasta äitini kanssa vaan hänestä tulee raivohullu ja saan vain kuulla kuinka perverssiä alapääni ajelu on ja kuinka itsekäs olen kun en halua tulla hänen kanssaan saunaan.

Yhteistyössä