Alapään (normaalit) muutokset synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Mulla on synnytyksestä jo reippaasti toista vuotta aikaa, mut mietin edelleen, että onko alapää täysin palautunut, jotenkin ei vaan nuo sänkyhommat tunnu niin mukavilta enää :/ Ulkoisesti alapää muuttui niin, että väri tummui, ennen vaaleanpunainen iho on nyt tummapunainen, ja häpyhuulet ruskeat, ei mitenkään kaunista, mutta näiden kanssa voin elää. Ja pienemmät häpyhuulet ei enää oo niin pienet..

Eniten häiritsee kuitenkin nuo sisäiset muutokset, tuntuu että seksiä harrastettaessa ja miehen vedellessä ees-taas liikettä emättimen etuseinämä, joka on siis vatsapuolella "liikkuu mukana" (?), kuitenkaan ite emätin ei tunnu löysältä. En tiiä ymmärtääkö tästä mitä tarkoitan, häiritsee itteä tosi paljon, mutta gynellä ei oo kyllä sanottu että ois mitää erikoista. Liha ei tunnu olevan enää siellä missä kuuluis :(

ois ne gynellä maininnut jos jotain ois pielessä. Eihän siitä kaikilla tule entisen veroista koskaan. se täytyy vaan hyväksyä. itsekin olen 3 tehnyt. ja revennyt enempi ja vähempi.

mun mielestä se nautinto on enempi korvien välissä.

Mulle väitti gyne, että kaikki on hienosti ja hyvin... No ei todellakaan oo! Koko alapää on tuntunut tipahtaneen alaspäin. Seisoessa*kun kokeilee, niin ihan kuin olisi sellanen pieni (tennis)pallo pullahtanut ulos. Lisäksi kun sormella kokeilee, niin heti tulee vastaan jotain ylimääräistä, mitä ei ennen ollut. En osaa kunnolla selittää... :( Seksi ei todellakaan tunnu samalta. Lihaksia en saa millään enää timmiksi (2 vuotta synnytyksestä) ja sisään saisi varmaan vaikka koko nyrkin ängettyä... :( Eli joko tää on olevinaan normaalia tai sitten ne gynet ei aina asiaan puutu.

[QUOTE="vieras";27798048]Mulle väitti gyne, että kaikki on hienosti ja hyvin... No ei todellakaan oo! Koko alapää on tuntunut tipahtaneen alaspäin. Seisoessa*kun kokeilee, niin ihan kuin olisi sellanen pieni (tennis)pallo pullahtanut ulos. Lisäksi kun sormella kokeilee, niin heti tulee vastaan jotain ylimääräistä, mitä ei ennen ollut. En osaa kunnolla selittää... :( Seksi ei todellakaan tunnu samalta. Lihaksia en saa millään enää timmiksi (2 vuotta synnytyksestä) ja sisään saisi varmaan vaikka koko nyrkin ängettyä... :( Eli joko tää on olevinaan normaalia tai sitten ne gynet ei aina asiaan puutu.[/QUOTE]

mullakin just tää "tipahtanut" tunne :( ja esim tamponia laittaessa tosiaan tuntuu jotain ylimääräistä vastaan tulevan.

mullakin just tää "tipahtanut" tunne :( ja esim tamponia laittaessa tosiaan tuntuu jotain ylimääräistä vastaan tulevan.

Mä ite oon tullu tulokseen, että jonkin asteinen laskeuma tää varmaan on... Ei kuitenkaan niin paha, että asialle varmaan mitään aletaan tekemään. Saas nähdä, mikä on alapään lopputulos, jos vielä lisää lapsia sieltä pukataan :D

[QUOTE="vieras";27798048]Mulle väitti gyne, että kaikki on hienosti ja hyvin... No ei todellakaan oo! Koko alapää on tuntunut tipahtaneen alaspäin. Seisoessa*kun kokeilee, niin ihan kuin olisi sellanen pieni (tennis)pallo pullahtanut ulos. Lisäksi kun sormella kokeilee, niin heti tulee vastaan jotain ylimääräistä, mitä ei ennen ollut. En osaa kunnolla selittää... :( Seksi ei todellakaan tunnu samalta. Lihaksia en saa millään enää timmiksi (2 vuotta synnytyksestä) ja sisään saisi varmaan vaikka koko nyrkin ängettyä... :( Eli joko tää on olevinaan normaalia tai sitten ne gynet ei aina asiaan puutu.[/QUOTE]

mulla kanssa näin. Mä luulen että tää on ihan vaan jotain mitä nyt tapahtuu kun on
synnyttänyt. Kyllä gyne kertoisi jos jotain poikkeavaa havaitsis. Kukaan ei vaan missään
kerro millaisia muutoksia alapäässä tapahtuu kun on saanut lapsia. Eikä naiset halua
myöntää että jotain muutoksia tapahtuis. Suurinosa sanoo ettei muutoksisa tullut.
Mutta kuinka moni puhuu totta. Ei ole varmaan helppoa myöntää sellaista arkaa asiaa.

se mikä sieltä roikkuu on varmaankin emättimen seinämää eikä aina kyse ole kohdun laskeumasta. mullakin roikkuu se seinämä jonkun verran mutta ei kuitenkaan ulkopuolella. lantiopohjan jumppaa teen useasti viikossa ja nyt on 3 synnytyksestä puolitoista vuotta aikaa. ummetus kannattaa hoitaa, se edesauttaa laskeumia.

Minulla 5 lapsi ja alapää lähes tunnoton seksin aikana, samoin jopa klitoris, lähes täysin tunnoton, jos vertaa seksiä ennen asteikolla 10 - 5 se oli onnen 10 nytten 5- en saa juuri mitään irti seksistä muuta kuin mieli harmia, mies ei ole muutosta huomannut. Mikä lie sitten vikana? Ehkä hermopäätteet meni hajalle jumppa ei siihen auta.

Olen huomannut itsellä samanlaisia ongelmia, kolme lasta ja yhdestä lapsesta ommeltu kolmella tikillä. Olen ennen nauttinut anaaliseksistä todella paljon, mutta nyt tuntuu ikäänkuin siltä että peräsuoli roikkuisi ulkona? Miehen mielestä hän ei näe muutosta, eikä tunne, mutta ei se tunnu enää hyvältä. Melkein harmittaa kun mieheni haluaa lähes ainoastaan aina anaaliseksiä :(

Tämä kyllä johtuu hänen mielestään siitä ettei ykkösessä ole enää paikat niin kireät, hänellä joko erektio katoaa kokonaan tai sitten tunnin kahdenkin veistämisen jälkeen ei mies saa.

Yhteistyössä