ÄLÄ lue josset halua pahoittaa mieltäsi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenpahoittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenpahoittaja

Vieras
Pakko jakaa tää järkytys muidenkin kanssa. Pakko sanoa etten ole rasisti, mutta yhtä juttua en tajua... Kerron alusta asti!
IL:n nettisivuilla oli joku Makode Linde (rasistinen taiteilija) tehnyt tai suunnitellu afrikkalaisen naisen torson mallisen kakun ja siitä sitten jotai kohua noussu.
Päätin googlata kuvahaulla tota Makode Lindee, ja siellä sit oli tarkempia kuvia kakusta. Aattelin avata yhen ulkomaalasen nettisivun jossa niitä kakun kuvia oli ja sitten se järkytys iski suoraan naaman eteen:
Arviolta 1-2 vuotias afrikkalainen pikku poika makaa lattialla vastoin omaa tahtoaan, aikuisen ihmisen kädet pitää sitä raajoista väkisin kiinni, sitä ympärileikataan tylsällä partahöylällä ja se poika kyyneleet silmissä makaa omassa virtsassa ja veressä.
Miksei ne pikku pojat voi aikuisena päättää haluaako ne leikkauksen vai ei?
En kyllä usko jumalaan kun tämmöstä paskaa maailmassa tapahtuu.
Kiitos ja hyvää loppu iltaa.

Siis tapahtuuhan tätä samaa pikkutyttöjenkin kanssa.

Mutta siis ympärileikkaus on aina väärin, jos päätöksen siitä tekee lapsen vanhemmat, eikä henkilö itse.

Minä olen sitä mieltä, että luodun ihmisen tulisi olla sellainen, joksi hänet on luotu. Vastustan kaikkia sekopäitten juttuja muuttaa asioita, jopa rintojen paisutteluja, huulten turvotteluja...Loppupeleissä niistä on vain ihmiskeholle haittaa.i

"Minä olen sitä mieltä, että luodun ihmisen tulisi olla sellainen, joksi hänet on luotu. Vastustan kaikkia sekopäitten juttuja muuttaa asioita, jopa rintojen paisutteluja, huulten turvotteluja...Loppupeleissä niistä on vain ihmiskeholle haittaa."

Itse asiassa mahdollisuus muokata kehoa pelastaa ihmishenkiä. Kunhan siitä saa itse päättää.

Esimerkiksi vakavasti vaurioituneiden kehonosien korjaus, jotka eivät kuitenkaan ole kuin kosmeettisia haittoja. Mutta tietystihän sinä haluaisit kulkea Frankensteinin näköisenä palovammat naamassa loppuelämäsi kun kauneuskirurgia on mielestäsi ah niin turhaa.

Suomessa muuten intersukupuolisten lasten silpominenkin on sallittua ja pahimmillaan heille tehdään samanlaisia operaatiota kuin ympärileikatuille tytöille.

Kuitenkin jos nämä lapset haluaisivat aikuisena muuttaa kehoaan omasta päätöksestään muodostettuaan ensin itselleen eheän sukupuoli-identiteetin, mikä se sitten onkaan, he olisivat monen mielestä sairaita.

Itse toivon, että vanhemmat jotka ovat valmiita silpomaan tyttönsä, poikansa tai intersukupuolisen lapsensa eivät hankkisi lapsia.

Täällä nuo intersukupuolisten leikkaukset vaan ei tapahdukaan lasinpaloilla tms välineillä jossain kylän keskellä ilman nukutusta tai hygienisiä olosuhteita! Ja tyttöjen alapäätä ei "ommella" kiinni jollain oksanpätkillä ja sidota jalkoja yhteen viikoiksi ettei tyttö saisi itse "oksaompeleita" irti!

• Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä