Älä lue jos ällöttää: Ovislima pulma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekakertalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekakertalainen

Vieras
Viikko sitten tuli ovislimaa (luulin ainakin) kp15/35 joten ajattelin että sinne meni tämä kierto - mies kun ei ollut vielä valmis yrittämään, sitten viikko jälkeen mies haluaakin lasta ja touhuiltiin, seuraavana päivänä sitten mahaa kivisti vaan toiselta puolelta ja läpinäkyvää limaa tuli solkenaan (kp20/35).

Oliko mulla nyt vasta ovis vai mitääh (vai onkos tuo läpinäkyvä lima ukon tekosia)? tää onkin eka kierto ikinä että ovis on epäselvä...
Ja mietinpä vain että jos ovis oli kuitenkin jo aiemmin, niin voisko tärppi käydä 5 päivää myöhemmin?

kyllä mun mielestä voi tärpätä viidenkin päivän päästä, eikös siimahännät oo aika sitkeitä ;) Meillä taisi esikoinen tärpätä monta päivää vanhoilla siittiöillä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja 2 lasta itellä...:
kyllä mun mielestä voi tärpätä viidenkin päivän päästä, eikös siimahännät oo aika sitkeitä ;) Meillä taisi esikoinen tärpätä monta päivää vanhoilla siittiöillä... :D

Tais ap tarkoittaa että voiko munasolu säilyä tuon 5 päivää ja odotella siittiöitä, ja vastaus siihen olisi että ei ole mahdollista.

Yhteistyössä