ala-asteen poissaolo määristä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
kuinka kauan voi olla poissa ennenkuin joutuu luokan uusimaan tai jotain..
tässä erään henkilön kanssa vaan kiistellään ja en tii mistä sais faktaa..
Oletetaan että "luvattomia" tai puoli luvattomia poissa oloja on syksystä tähän mennessä 90tuntia..eikö se ala olla jo rajamaita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
kuinka kauan voi olla poissa ennenkuin joutuu luokan uusimaan tai jotain..
tässä erään henkilön kanssa vaan kiistellään ja en tii mistä sais faktaa..
Oletetaan että "luvattomia" tai puoli luvattomia poissa oloja on syksystä tähän mennessä 90tuntia..eikö se ala olla jo rajamaita?

Ei ole faktaa,mutta olettaisin näin koska aika järjetön määrä poissa oloja..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
kuinka kauan voi olla poissa ennenkuin joutuu luokan uusimaan tai jotain..
tässä erään henkilön kanssa vaan kiistellään ja en tii mistä sais faktaa..
Oletetaan että "luvattomia" tai puoli luvattomia poissa oloja on syksystä tähän mennessä 90tuntia..eikö se ala olla jo rajamaita?

Ei ole faktaa,mutta olettaisin näin koska aika järjetön määrä poissa oloja..

Juu sama mielikuva mulla on ...sanotaan että eräs lapsukainen on milloin minkäkin syyn takia poissa ja ne on rajatilan poissaoloja. Et 1/5 tai 1/6 vaan luvallisia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursa:
eikö kannata kysyä koululta? ite aikanaan olin yli 250 h poissa 9-luokalta, lintsasin, ja silti melk 8 ka ja läpi meni.

en mie voi sitä kysyä kun asia ei koske minua muutakuin et kyse sukulaisen muksusta..ihmettelen vaan sitä löperöä peliä
 
Minä lintsasin käytännössä koko vitosluokan, eikä tullut sanktioita. Paitsi tietysti jäin jälkeen muista.

Olisivat saaneet puuttua siihen, mutta kun opettajakin oli huono. :headwall: :kieh:
 

Yhteistyössä