A
A shadieeyah
Vieras
kuinka kauan voi olla poissa ennenkuin joutuu luokan uusimaan tai jotain..
tässä erään henkilön kanssa vaan kiistellään ja en tii mistä sais faktaa..
Oletetaan että "luvattomia" tai puoli luvattomia poissa oloja on syksystä tähän mennessä 90tuntia..eikö se ala olla jo rajamaita?
tässä erään henkilön kanssa vaan kiistellään ja en tii mistä sais faktaa..
Oletetaan että "luvattomia" tai puoli luvattomia poissa oloja on syksystä tähän mennessä 90tuntia..eikö se ala olla jo rajamaita?