akvaarion ulkosuodatin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekavekara3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on Eheim, mutta ei mitään vertailukohteita muihin. Ota kuitenkin sellainen jossa korit niille sisämatskuille, mulla sellaista ei ole, ja kunnon peseminen on työlästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus:
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi:
Ei enää ikinä. oli aikanaan ja ne hajos...pari sataa litraa vettä lattialla ei kivaa ei :(

hui! tuliko pahat vahingot?

Mä asuin silloin vielä kotona..ja kyllä siitä huutoa tuli :( ja lattia meni uusiks :/

ai kamala.juuri tuo mietityttää vaikka sen suodattimen sais piilotettua muksuilta niin entäpäs se vuotaminen hymm.varmaankin parempi pitäytyä sisäsuodattimissa

Letkuun kannattaa tehdä ylimääräinen reikä juuri vesipinnan alapuolelle. Ilman hörppääminen kuulemma katkaisee suodattimen toiminnan, joten ei tule isoa vesivahinkoa. Käy lueskelemassa aqua-webistä mielipiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Letkuun kannattaa tehdä ylimääräinen reikä juuri vesipinnan alapuolelle. Ilman hörppääminen kuulemma katkaisee suodattimen toiminnan, joten ei tule isoa vesivahinkoa. Käy lueskelemassa aqua-webistä mielipiteitä.

kiitos vinkistä näin teen =)

Eheim on jees. Ja on meilläkin lapsia ja kaksi ulkosuodatinta. Joskus keksivät jopa mennä sinne kaappiin myös itse, missä se pumppu on. No, eihän se suotavaa toki ole, mutta mitään vahinkoa ei kyllä ole sattunut. Pyydän vaan lapsia tulemaan kaapista ulos. :D

Alkuperäinen kirjoittaja akvaristi:
Eheim on jees. Ja on meilläkin lapsia ja kaksi ulkosuodatinta. Joskus keksivät jopa mennä sinne kaappiin myös itse, missä se pumppu on. No, eihän se suotavaa toki ole, mutta mitään vahinkoa ei kyllä ole sattunut. Pyydän vaan lapsia tulemaan kaapista ulos. :D

toi oli paha :D

Yhteistyössä