siis käyttökokemuksia kaipaisin.itsellä 140l purkki sisä-suodattimella ja siihen olen ulkosuodatinta harkinnut.mutta ei ole tietoa mikä suodatin on hyvä hinta/laatu suhteeltaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi:Ei enää ikinä. oli aikanaan ja ne hajos...pari sataa litraa vettä lattialla ei kivaa ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:Alkuperäinen kirjoittaja markiisi:Ei enää ikinä. oli aikanaan ja ne hajos...pari sataa litraa vettä lattialla ei kivaa ei![]()
hui! tuliko pahat vahingot?
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus:Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:Alkuperäinen kirjoittaja markiisi:Ei enää ikinä. oli aikanaan ja ne hajos...pari sataa litraa vettä lattialla ei kivaa ei![]()
hui! tuliko pahat vahingot?
Mä asuin silloin vielä kotona..ja kyllä siitä huutoa tulija lattia meni uusiks :/
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Letkuun kannattaa tehdä ylimääräinen reikä juuri vesipinnan alapuolelle. Ilman hörppääminen kuulemma katkaisee suodattimen toiminnan, joten ei tule isoa vesivahinkoa. Käy lueskelemassa aqua-webistä mielipiteitä.
Alkuperäinen kirjoittaja akvaristi:Eheim on jees. Ja on meilläkin lapsia ja kaksi ulkosuodatinta. Joskus keksivät jopa mennä sinne kaappiin myös itse, missä se pumppu on. No, eihän se suotavaa toki ole, mutta mitään vahinkoa ei kyllä ole sattunut. Pyydän vaan lapsia tulemaan kaapista ulos.![]()