akvaarion omistajat HOI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:
taistelukala, kiilakylkiä, monniaisia, monni, erilaisia tetroja, miekkapyrstöjä, taitaa olla yks helmirihmakala ja sit jotain joista ei oo mitään hajua :D ja 200l:n pönttö löytyy =)

Taita vesiarvot olla ihan erilaiset noilla fisuilla

Suurin osa fisuista oli jo tuolla kun tuon pöntön sain :D Ja ihan hyvinvoivia ne on ollu ja asianmukaisesti hoidettu, että älä sinä siitä huolehdi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja syrämmes harmaana:
mullon niitä intiaanisulkia,hopeita kaloja joiden selkäevä on mustavalkonen,niinku sulka siis. väritys vaan paranee ku ne kasvaa. mä oon luopumas mun akvaariosta,olisit saanu ne kaikki kalat!!! tetroja pari,inkkareita ja kiiloja,monni.

Minkä kokoinen, missä päin ja mihin hintaan?

siis koko roska? hiukan vajaa 100litranen,seinäjoki ja 150e. kalat saa kaupanpäälle ku vaa joku veis tuon pois!

Mä voisin kanssa ottaa. Mutta mies ei ehkä IHAN tykkäis. Se pelkää vesivahinkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
mullon niitä intiaanisulkia,hopeita kaloja joiden selkäevä on mustavalkonen,niinku sulka siis. väritys vaan paranee ku ne kasvaa. mä oon luopumas mun akvaariosta,olisit saanu ne kaikki kalat!!! tetroja pari,inkkareita ja kiiloja,monni.

siis koko roska? hiukan vajaa 100litranen,seinäjoki ja 150e. kalat saa kaupanpäälle ku vaa joku veis tuon pois!

Mä voisin kanssa ottaa. Mutta mies ei ehkä IHAN tykkäis. Se pelkää vesivahinkoja.

tossa on pyöristetyt kulmat,ei saumoja nurkis,että pitäs kestää... :D

On vähän kaukana...

no katoin profiiliis,vähä tulis matkaa... harmi,haluisin tosta kovasti eroon! teiän täytyy tehä koko perheen reissu,ööh... vaikka tuuriin! :D :D

Tulis pirun kallis akvaario. Sieltä Keskiseltä kun ei ihan parilla kympillä selviä!
:laugh:

noo,siinähän se menis muitten tavaroitten seas!! :D mut jos muutat mieltäs,nii laita yv,jos siis sattuu vaikka tulemaan asiaa tälle suunnalle. :D

Kiinnostaisi tietää kuinka paljon teillä on kasveja. Meillä noi 80 l akvaario, kaksi kultakalaa, kaksi imukuppimonnia, yksi lehtikala(toineen kuoli),kuprimonneja kaksi, albiimomonni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiinnostaisi tietää kuinka paljon teillä on kasveja. Meillä noi 80 l akvaario, kaksi kultakalaa, kaksi imukuppimonnia, yksi lehtikala(toineen kuoli),kuprimonneja kaksi, albiimomonni.

Aika paljon. Yli puolet pohjan pinta-alasta mutta suurin osa matalaa, vain 1 kasvi ulottuu pintaan saakka. Isommassa näin, pienemmässä kaikki on matalia pohjalla möllöttäviä kasveja.

Ei oo kasveja viel ollenkaan. Niitä haetaan sitte samalla ko ostetaan kalat. Ja miten hyödylliseks laskette sellasen hapettimen? Semmonen joku hienon hieno härpätin (arkku tai linna tms), josta tulee kuplia.

vieras,sori,mä oon tyhmä :headwall:

Minulla ei ole vielä akvaariota mutta olen myös hankkimassa. Minä itse otan varmaankin akvaariooni tetroja, jotain "helppohoitosia" monneja ja miljoonakaloja nyt ainakin. Mutta se riippuu myös siitä, minkä kokoisen akvaarion aiot ostaa...? Mutta itse suosittelen ainakin näitä kalojo joita tuossa äsken mainitsin.;-)

Yhteistyössä