Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Minkä kokoista olette ostamassa? Se nyt pitää ekana tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Minkä kokoista olette ostamassa? Se nyt pitää ekana tietää.
Aivan. Ja vesiarvot ja....
Opiskele ihmeessä www.aquaweb.org
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Mitä kaloja teillä on uiskentelemassa kalamaljassa? Ollaan hankkimassa akvaariota tässä ja mietitään mitä fisuja sit ottais sinne..
Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:taistelukala, kiilakylkiä, monniaisia, monni, erilaisia tetroja, miekkapyrstöjä, taitaa olla yks helmirihmakala ja sit jotain joista ei oo mitään hajuaja 200l:n pönttö löytyy =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:taistelukala, kiilakylkiä, monniaisia, monni, erilaisia tetroja, miekkapyrstöjä, taitaa olla yks helmirihmakala ja sit jotain joista ei oo mitään hajuaja 200l:n pönttö löytyy =)
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:riippuu, minkä kokoisen akvaarion ostat....mitä isompi, sitä helppohoitoisempi. Itse tykkään monneista....meillä on yksi vanhapiika partamonni, joka on aika äksy ja sitten 4 pilkku monnia, miljoonakaloja, intiaanisulka
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:taistelukala, kiilakylkiä, monniaisia, monni, erilaisia tetroja, miekkapyrstöjä, taitaa olla yks helmirihmakala ja sit jotain joista ei oo mitään hajuaja 200l:n pönttö löytyy =)
Tetroja en halua ja helmirihmoista oli kokemus joskus vuonna banaani ja nekään ei tullu ihan toimeen mun kanssa.. Taistelukala ois kyllä hieno, mut eikös se oikeestaan halua olla ihan yksinään tai sitten tapella kaikki muut hengiltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Minkä kokoista olette ostamassa? Se nyt pitää ekana tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:taistelukala, kiilakylkiä, monniaisia, monni, erilaisia tetroja, miekkapyrstöjä, taitaa olla yks helmirihmakala ja sit jotain joista ei oo mitään hajuaja 200l:n pönttö löytyy =)
Tetroja en halua ja helmirihmoista oli kokemus joskus vuonna banaani ja nekään ei tullu ihan toimeen mun kanssa.. Taistelukala ois kyllä hieno, mut eikös se oikeestaan halua olla ihan yksinään tai sitten tapella kaikki muut hengiltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja syrämmes harmaana:mullon niitä intiaanisulkia,hopeita kaloja joiden selkäevä on mustavalkonen,niinku sulka siis. väritys vaan paranee ku ne kasvaa. mä oon luopumas mun akvaariosta,olisit saanu ne kaikki kalat!!! tetroja pari,inkkareita ja kiiloja,monni.
Alkuperäinen kirjoittaja Palstapåliisi:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Minkä kokoista olette ostamassa? Se nyt pitää ekana tietää.
www.aquaweb.org on ulkomainen sivu, ja www.aqua-web.org on suomeksi. Ihan miten vaan rouva haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja syrämmes harmaana:mullon niitä intiaanisulkia,hopeita kaloja joiden selkäevä on mustavalkonen,niinku sulka siis. väritys vaan paranee ku ne kasvaa. mä oon luopumas mun akvaariosta,olisit saanu ne kaikki kalat!!! tetroja pari,inkkareita ja kiiloja,monni.
Minkä kokoinen, missä päin ja mihin hintaan?