akvaario ihmiset!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hain eilen pikku akvaarioon elämäni ekat kalat.. Ostin myös kannon akvaarion pohjalle.. Illalla huomattiin, että akvaarioon on muuttanut myös sellanen hopean/tinan värinen ötökkä. Se on vähän niinku scorpioonin näköinen... Hmmm.... Mikähän tää salamatkustaja vois olla?? Pitääkö se poistaa vai saako tuo kasvaa kalojen kanssa? En ymmärrä mistä tää tuli? Epäilen sitä kantoa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hain eilen pikku akvaarioon elämäni ekat kalat.. Ostin myös kannon akvaarion pohjalle.. Illalla huomattiin, että akvaarioon on muuttanut myös sellanen hopean/tinan värinen ötökkä. Se on vähän niinku scorpioonin näköinen... Hmmm.... Mikähän tää salamatkustaja vois olla?? Pitääkö se poistaa vai saako tuo kasvaa kalojen kanssa? En ymmärrä mistä tää tuli? Epäilen sitä kantoa....

Käypä aquaweb:ssä kysellee. Emmä tiiä. Joku pikku rapu?

 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä