Akupunktiossa käyneet,onko ihan humpuukia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedosta kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin muutamia kertoja, syynä turvotus jaloissa. Auttoi jonkin verran, ainakin ko. hoidon aikan nesteet läks liikkeelle ja jalat tuntuivat kevyemmiltä. En muista paljonko maksoi vaihtelee kai.

Alkuperäinen kirjoittaja Sidda:
Olen käynyt migreeniin akupunktiossa ja se on kyllä auttanut. Mieheni on käynyt unettomuuteen ja se auttoi pitemmän jakson, sitten piti taas mennä uusiksi.

Kestääkö hoito aina kerralla miten kauan?
Sattuuko ne neulat ja laitto?
Migreeniin minäkin haluaisin helpotusta.

Migreenin vuoksi miekin käynyt ja sain avun siitä,loppunut kohtaukset kokonaan.Hoitokerta kesti mulla noin 45 min kun neulat laitettu ja pötköttelin hämärässä huoneessa.Ei sattunut neulat mulla ainakaan ja raukea olo tuli sen jälkeen kun hoito ohi.

Migreeni lähti pois äijältä useaksi vuodeksi ja minun hormonitasapainoni saatiin siihen malliin, että tulin raskaaksi. Fibromyalgiasärkyihin ehdottoman hyvä hoito. 10% ihmisistä ei reagoi akupunktioon lainkaan.

Humpuukia tai ei, toimii. :D

Mä olen kärsinyt jatkuvasta pääkivusta niin kauan kun muistan.. Migreeniä tai lievempää, mutta elämää häiritsevää silti.
Nyt olen käynyt 2-3viikon välein 7kk ajan eikä ole päätä särkenyt sen jälkeen!
Samaan vaivaan on myös ystäväni ja siskoni saanut apua.
Meistä kukaan ei enää kärsi pääkivusta /migreenistä, paitsi jos käyntien välissä on jostain syystä pitempi aika!
Maksaa 20?/kerta.

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Auttaiskohan selkävaivoihin, onks kukaa testannu ?

:wave:
Raskauden jälkeen oli selkä jumissa. Akupunktio auttoi siihen, mihin hieronta ei riittänyt.
Mun faijallakin auttoi selkäkipuun.
EI ihan heti tuu mieleen vaivaa, johon ei kannattaisi kokeilla akupunktiota.
Siskolla auttoi jopa poskiontelontulehdukseen, mihin ei purrut antibiootit.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Auttaiskohan selkävaivoihin, onks kukaa testannu ?

:wave:
Raskauden jälkeen oli selkä jumissa. Akupunktio auttoi siihen, mihin hieronta ei riittänyt.
Mun faijallakin auttoi selkäkipuun.
EI ihan heti tuu mieleen vaivaa, johon ei kannattaisi kokeilla akupunktiota.
Siskolla auttoi jopa poskiontelontulehdukseen, mihin ei purrut antibiootit.

Tartteekin varmaan kokeille...Mulla tuo selkä kyl tekee nikamalukkoja, mut ainahan sitä kannattaa koittaa...Kait ? Mitähän tuommottinen maksaa noin suunilleen ?

Yhteistyössä