Onko joku käyttänyt akupunktiota raskauspahoinvointiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kadjLJDkkadADKK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika jännä, että et ole saanut vastauksia, vaikka hyvin moni varmaan on käyttänyt niitä seaband (vai minä ne oli) -rannekkeita.... ;) Nekinhän perustuu siinen, että se nappi painaa ranteen sisäpuolella olevaa, pahoinvointiin vaikuttavaa akupistettä. Pisteen nimeä en tosin tiedä. Juu en vastannut kysymykseesi, mutta jotkut ovat saaneet niistäkin apua, niin miksi ei sitten vähän laajemmastakin akupunktiosta. Itse käynyt akupunktiossa sius vain lihasjumien takia.

Minäkin olen käyttänyt vain rannekkeita, akupunktiossa en käynyt. Rannekkeet toimivat ja olivat käsissä useamman kuukauden yötä päivää, ja vaikkei pahoinvointi kokonaan poistunut, auttoi sen verran etten oksentanut. Suihkun ajaksi otin ne pois ja silloin meinasi tulla oksu varsinkin jos oli poissa vähänkin pidempään.

itse koin pahoinvointia kaikkien neljän lapseni odotusaikana,. Ja pahaa sellaista. Hyvä jos 2 dl nesteitä pysyi sisällä päivän mittaan.
Kävin kiinalaisella naislääkärillä akupunktiossa. Se oli niin upea kokonaisvaltainen hoito, neulat, kuivakuppaus, jalkojen hieronta, pää , kädet , että lähtiessä tuumasin että eipä haittaa jos ei tehoa, teki niin hyvää.
VAAN,,menin sieltä suoraan töihin, saatoin syödä lettuja hillolla(makeat vasta olivatkin ällöttäneet) ja ei yhtään huono olo. Kaksi viikkoa pystyin syömään ilmann oksentelua,,sitten pikku hiljaa tuli paha olo takaisin.Vaan olinhan saanut *tankattua* pari viikkoa ja selvisin pahimman yli

Suosittelen.. Akupuntio paikka oli /on Runeberginkadulla Ylan Niu'n hyvässä hoidossa

Yhteistyössä