Sea band -pahoinvointirannekkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnananna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninnananna

Tunnettu jäsen
14.03.2008
1 825
252
83
Onko kellään kokemusta kyseisistä rannekeista raskauspahoinvointiin? Mistä olette hankkineet?

Kokeilin alkuraskaudesta, mutta niistä ei ollut yhtään mitään hyötyä. En tiedä oliko mulla liian isot rannekkeet (aikuisten koko), kun ne akupallukat tuntui niin isoilta, ettei niitä mitenkään saanut mahtumaan rannejänteiden väliin, vaan ne jäi painamaan niitä jänteitä. Kädet puutui.

Kannattaa kuitenkin kokeilla, ei siinä paljoa menetä. Joillainhan ne kuulemma toimii. Mutta jos et ole isokoinen, suosittelen kokeilemaan sitä lastenmallia. Niissä varmaan on ne akupallukat paremmankokoisia, mutta toisaalta taas ne rannekkeet saattaa puristaa. Ehkä niistä voisi kuitenkin tuunata itselleen juuri sopivat.

Itse tilasin rannekkeet sellaisesta paikasta kuin Pahoinvointi.fi.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kokeilin alkuraskaudesta, mutta niistä ei ollut yhtään mitään hyötyä. En tiedä oliko mulla liian isot rannekkeet (aikuisten koko), kun ne akupallukat tuntui niin isoilta, ettei niitä mitenkään saanut mahtumaan rannejänteiden väliin, vaan ne jäi painamaan niitä jänteitä. Kädet puutui.

Kannattaa kuitenkin kokeilla, ei siinä paljoa menetä. Joillainhan ne kuulemma toimii. Mutta jos et ole isokoinen, suosittelen kokeilemaan sitä lastenmallia. Niissä varmaan on ne akupallukat paremmankokoisia, mutta toisaalta taas ne rannekkeet saattaa puristaa. Ehkä niistä voisi kuitenkin tuunata itselleen juuri sopivat.

Itse tilasin rannekkeet sellaisesta paikasta kuin Pahoinvointi.fi.

Tuolta liikkeestä itsekin niitä katselin. Nyt jäi mietityttämään että onkohan sitten mullekin liian isot......mulla tosi kapeat ranteet.....

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Niitähän on lasten koossakin olemassa käy apteekissa kokeilemassa.

Mahtaako löytyä joka apteekista....olen kuullut että yliopistonapteekissa olis ainakin mutta ei täällä sellaista ole......

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:

Mahtaako löytyä joka apteekista....olen kuullut että yliopistonapteekissa olis ainakin mutta ei täällä sellaista ole......

Kyllä ihan normi apteekeissa pitäis olla. Ainakin on ennen ollut.:)

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:

Kyllä ihan normi apteekeissa pitäis olla. Ainakin on ennen ollut.:)

Kiitos:) Kokemuksia vielä otetaan vastaan jos jollain on.

Yhteistyössä