akupunktio voisi auttaa silloin jos syytä ei löydy.

ajattelin laittaa tänne vähän tietoa itsestäni.

meillä on kaksi poikaa 3v7kk ja 1v9kk ja takanani on 3 keskenmenoa viikoilla 6-7

nyt kuopuksen jälkeen erään ystäväni suosittelemana ryhdyin käymään akupunktiossa erinäisten vaivojen ja oireiden vuoksi.'
mm ikuinen streptokokki infektioa "alakerrassa", makean himo, hiusten rasvoitus, selittämättömät keskenmenot, kuukautiskierron epäselvyys 30-40pv

no kaikkiin muihin paitsi tuohon hiusten rasvoittumiseen olen apua saanut tosin noita tapahtuneita muuksi muuteta.

streptokokkia ei enää hoitojen jälkeen löytynyt, kuukautiskierto oli aina kun kävin hoidossa puolessa välissä kuuta 28 ilman hyytymiä ja kipuja. ja ensimmäisestä mahdollisesta mahdollisuudesta alkaa raskaus alkoi raskaus ja mitään ongelmaaa ei mielestäni minulle nyt ole.. kopkop puuta koputtaa..
ensi viikolla on ensimmäinen ultra toivotaan että kaikki on hyvin ja ei ole mitään monikko raskautta.. tuo aku hoito oli nääs juuri avulaatiota ennen pari päivää.

mutta tämän halusin kirjoittaaa niille mahdolliseksi avuksi jotka mahd. tuskailevat edellämainituista ongelmista..
mutta mutta jos otatte yhtyttä hoitajaan paikkakunnallanne niin varmistakaa että hän harjoitaa nimenomaan perinteistä kiinalaista akupunktuuria ne ovat hyvin erillaisia kuin jotkut fysioterapeutin antamat hoidot TSEMPIÄ
 
Hyvä vinkki, itse oon vyöhyketerapiassa käynyt. Paljon enemmän pitäisi ihmisten hoidattaa ongelmaansa pehmeillä keinoilla ennen lääkkeiden aloittelua, siis jos semmoinen tilanne ettei ole löytynyt mitään tiettyä syytä esim. just lapsettomuuteen.

Luontaishoidot pyrkivät auttamaan kroppaa parantamaan itse itsensä kun taas lääkkeet sitten "pakottavat" kropan toimimaan mutta eivät korjaa epätasapainoa, josta ongelma voi johtua. Lääkkeillä vaikutukset ovat nopeampia mutta luontaiskeinoin pysyvämpiä. Itse hoidatin migreenin pois homeopatialla. B)
 
niin.. no kuka uskoo kuka ei.. homeopatiaan.. mutta meillä on toiminut näin..
meillä on vanhemmalta pojalta saatiin infektio astma hoidettua pois siis hän ei enää tarvitse edes kovassa flunssassakaan lääkkeitä ja samalla lähti molluskat.
ja nuorempi kärsi korvakierteestä siitä myös päästiin eroon.

ja itsellä on hoidettu tuota streptokokkia pois raskauksissa alussa puolessa välissä ja lopussa viim kerralla 37+jotain viikoilla ja siitä viikonpäästä testissä sitä ei ollut ja synnytyksessä se taas oli joka tapahtui 40+2..

mutta kyllä minä yritän auttaa meillä omia että lasten kehoja suojautumaan mm olemalla ilman mikroa ja mahd. vähillä lääkkeillä, tietty jos luontais hoidot ei toimi niin silloin ollaan otettu apua lääkkeestä mutta vähän ollaan viime aikoina enää tarvittu.

mutta kanssa sisaret .. avatkaa mieli.
 

Yhteistyössä