Aktiivinen seksielämä vanhalla iällä on merkki hyvästä fyysisestä ja psyykkisestä terveydestä, se ennustaa pienempää riskiä sairastua ja kuolla 🧓💕👨

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos sinä kuvittelet noin, emme me voi sille mitään.

Ehdottaisin, että keskityt omaan elämääsi etkä murehdi esim. tällä foorumilla kirjoittelevien tuntemattomien ihmisten, etenkään naisten, elämää - me pärjäämme kyllä.

Lisäksi niin ikäihmisille kuin muillekin uni on tärkeää (vrt. aloituksesi ajankohta) samoin kuin taukojen pitäminen netistä.
👍 Kannattaa opetella valikoiva lukeminen.
Törkyjutut on helppo ohittaa. Samat Lima-Penat täällä jankkaa vuosikymmenestä toiseen ja kolmanteenkin.

Ai mä luulin, että olet eläkkeellä.

Mutta siis jos olet töissä tuohon aikaan, niin eikö se olisi hyvä tehdä sitä työtä eikä esim. ajatella seksiasioita, varsinkaan muiden?
Täällä luullaan niin paljon pieleen. Esimerkkinä varsinkin eräs iäkkäämpi naisoletettu. Mutta kyllä sinullakin se vastaisuus siellä nostaa päätään koska sen harrastaminen iäkkäillä miehillä lisää elinvuosia. Olen siis hyväntekijä kun levitän sanaa 🤗

Siihen se ihanuus, siis jankkaamiseen, taitaakin jäädä.

Vanha sanonta: siitä puhe mistä puute.

Jos vientiä olisi, luulisi, että hän on ihan muualla kuin "töissä" yöaikaan ja samalla mammapalstalla.
Seksi ei ole jyystämistä. Jos ihmissuhde on historiaa, kannattaa keskittyä muihin asioihin.
Kehostaan voi nauttia hyvin monella tavalla kuten minä nyt makoilemalla sohvalla bestseller kainalossani. En huolisi kainalooni haisevaa äijää, joka on ollut nettikirjoitusteni kimpussa vuosikymmeniä.

Yritä nyt jo rauhoittua ja irrottautua palstariippuvuudestasi.
"En pysty enempää klikkaamaan auki ketjuja ettei ala ärsyttämään pastan Lima-Penojen uusimmat ällötykset."
Arvaapas, kuka kirjoitti noin aikalailla kaksi tuntia sitten. Siitä saakka suoltanut tekstiä tauotta. Ehkäpä tässä on jollakulla muulla kuin peepeellä se palstariippuvuus riistäytynyt hallinnasta.

"En pysty enempää klikkaamaan auki ketjuja ettei ala ärsyttämään pastan Lima-Penojen uusimmat ällötykset."
Arvaapas, kuka kirjoitti noin aikalailla kaksi tuntia sitten. Siitä saakka suoltanut tekstiä tauotta. Ehkäpä tässä on jollakulla muulla kuin peepeellä se palstariippuvuus riistäytynyt hallinnasta.

En tiedä, enkä ole vastuussa muiden kirjoittelemisesta.

Kirjaudu, niin ei tarvitse harmitella, että "luullaan".
Super-Setis on jo kirjautunut, mutta piileksii harmaana. Hänet tunnistavat soperruksistaan Pihtiputaan mummo ja sokea Reetta.
Seksi on aina number one hänen puheenaiheissaan.
Joltain urheilijalta on revennyt kives ottelussa. Setiksen kannattaa varoa pallejaan Annie-nukkensa kanssa temmeltäessä mikäli ehtii minun kirjoitusten kyttäyksen ohella.

Yhteistyössä