akta graco tri logic tai joku semmonen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja m:
meillä minun ymmärtääkseni on tuo, on pari vuotta vanha. hyvä tuo on, ainoa miinus että melko raskas varsinkin kun sisältökin painaa jo 8 kiloa:D

akta graco logico s, mitenkähän se eroaa tästä mainitsemastani mallista?

onko sulla tietoa siitä teillä olevan kaukalon turvallisuudesta?

hyvä kysymys, kun siitä asti kun tuo kaukalo tuli meille olen yrittäny selvittää kumpi noista meillä on ja mikä niissä on eroa... *nolo* mutta kyllä siinä selässä lukee että trilogic. ota noista selvää.. olen mielestäni jotain testejä nähny, missä menestynykin, ei iha susi ole.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
hyvä kysymys, kun siitä asti kun tuo kaukalo tuli meille olen yrittäny selvittää kumpi noista meillä on ja mikä niissä on eroa... *nolo* mutta kyllä siinä selässä lukee että trilogic. ota noista selvää.. olen mielestäni jotain testejä nähny, missä menestynykin, ei iha susi ole.

siinä S mallissaki kuulema voi lukee toi trilogic, lieneekö niissä sitten käytännön eroja ollenkaan. Monilla tuotteilla nimi muuttuu, vaikkei malli muuttuisikaan =)

ai jaa.. no sitten en oikeasti tiedä kumpi on, mutta hyvä se on ja kävin asken googlaan niin trilogic nimellä ei ollu mutta logico s oli saanu hyvä-merkinnän turvallisuustestissä. ja tuo telakka on kyllä tosi kätevä! ei niillä varmaan edes ole merkittävää eroa, olisko tuo toinen sitten vain vanhempi malli tjms.

Meillä on tänä vuonna liikkeestä ostettu Akta Graco Trilogic ( ei S ) telakalla. Ihan hyvältä se on vaikuttanut, tosi painava kylläkin. Ja jotenkin vie hirveen suuren tilan autossa :/ Enkä mä voi kantaa sitä silleen et se roikkuu mun kädessä (ei pysty kävelemään kun osuu jalkaan enkä saa kättää niin loitolle et ei osuisi) vaan kannan silleen koukussa olevassa käsivarrella, niin kuin ostoskoria tms :D Kätevä se on varsinkin kun on ne rattaat mihin se sopii :)

minäki kannan juuri noin käsi koukussa. en tiiä sitten onko kaikki kaukalot raskaita vai muka vain tämä? mieskin myönsi vaikka riskimpi onkin että aika raskas alkaa olemaan:D

Joku kyseli, mitä eroa on Logicolla ja Trilogicilla... Tämä oli joku Nursery industry -sivu, jonka uutisissa oli juttua aiheesta. "Including the Logico-S, Logico-M, and Logcio-L, the Tri-Logic range provides parents the opportunity to stay with the Graco brand from 0 to 12 years so they don't have to repeat their research each time their child out grows out of a car seat." Eli ymmärtäisin, että Logico-S on osa tätä suurempaa Gracon Tri-logic-sarjaa. =)

Yhteistyössä