Löytyykö täältä kohtalotovereita. Olen ollut parisen kuukautta nyt sairaana ja en ole pahemmin liikkunut, niinkuin yleensä olen tehnyt. Nyt tuntuu että yks sun toinen paikka kropassa on jumissa. Pahimmin vaivaavat kuitenkin akillesjänteet. Ne ovat todella kipeät, kävely on yhtä tuskaa ! Ei pysty kuin köpöttelemään pieniä jäykkiä askelia. Jalkaterät ovat turvoksissa, kengät eivät meinaa mahtua jalkoihin, ja välillä myös päkiät ovat todella arat ja turvonneet. Olen koittanut venytellä akillesjänteitä, mutta nyt en sitten enää tiedä että onko se sittenkään hyvästä.
Netistä löysin artikkeleita ko. vaivaan liittyen vain siinä tapauksessa että akillesjänteet olisivat kipeytyneet liiasta liikunnasta ja rasituksesta. Mutta nyt onkin kyse päinvastaisesta "aiheuttajasta".
Olen nyt niin paljon sairaudestani soitellut lääkäreille, ettei oikein enää kehtaisi eikä jaksaisi tästä akillesjutustakin alkaa soittelemaan ja ravaamaan lääkäreissä. Löytyisikö täältä kohtalotovereita jolla olisi jotain hyviä kotikonsteja tällaisen vaivan hoitoon ?
Netistä löysin artikkeleita ko. vaivaan liittyen vain siinä tapauksessa että akillesjänteet olisivat kipeytyneet liiasta liikunnasta ja rasituksesta. Mutta nyt onkin kyse päinvastaisesta "aiheuttajasta".
Olen nyt niin paljon sairaudestani soitellut lääkäreille, ettei oikein enää kehtaisi eikä jaksaisi tästä akillesjutustakin alkaa soittelemaan ja ravaamaan lääkäreissä. Löytyisikö täältä kohtalotovereita jolla olisi jotain hyviä kotikonsteja tällaisen vaivan hoitoon ?