Akaatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elisan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24677442]Oletko itse ikinä harrastanu seksiä? Mitä,jos miehesi haluaisi harrastaa seksiä?[/QUOTE]

Hän on jo melkein 30-vuotias. Ei ole kovin kiinnostunut tällaisista asioista, en usko, että muuttaa mielensä. Tai eihän sitä koskaan voi tietää.

[QUOTE="Ajj";24677455]Mitä sitten? Miksi seksi inhottaa?[/QUOTE]

Minua ei vaan kiinnosta kyseinen asia. Mieluummin katson vaikka televisiota tai menen uimaan, harrastan, siivoan, nukun ym.

[QUOTE="vieras";24677494]Oot varmaan hirveen pidättyväinen ja tiukkis. Ootko koskaan saanu orgasmia? Se rentouttaa mukavasti.[/QUOTE]

Omasta mielestäni olen taas melko avaramielinen useimpien asioiden suhteen.

[QUOTE="vieras";24678866]Miten suhde eroaa kaverisuhteesta, jos se osapuolet tapaavat kerran vuodessa, eivätkä koskaan ole harrastaneet seksiä?[/QUOTE]

Harvemmin pelkän ystävyyspohjan perusteella suunnitellaan perheen perustamista ym. Miten teille on niin tärkeää tuo sukupuolinen kanssakäyminen? Tuntuu, että monille on ihan elämän ja kuoleman kysymys.

• Tykkää
Reactions: Halikatti
Tätä en ole vielä miettinyt niin pitkälle. Adoptiotakin olen miettinyt, mutta siinä mietityttää taloudelliset kustannukset, ajankulu sekä tietyt asiat adoptiossa eivät tunnu minulle luontevilta. Nykyään tulee niin paljon aina julki niitä tapauksia, joissa lapsi on varastettu omilta vanhemmilta ja viety adoptiojärjestölle, joka antaa lapsen adoptoitavaksi. paljon on mietityttävää siinäkin.

Kuitenkin kaikista eniten minua lapsen hankkimisessa ällöttää se raskaus ja synnytys. Eikä oikeastaan edes inhota niin paljon kuin pelottaa. Ihan lapsesta asti on ollut näitä tunteita, tietynlaista synnytyspelkoakin ja tuntuu, että mitä enemmän asiasta oppii lisää sitä enemmän vaan etoo. Tässä vuosien varrella kun on oppinut sen, ettei raskaana ollessa ainoastaan kasva maha vaan tulee mahdollisesti jälkivuotoa, raskausarpia, venymistä, pahimmassa tapauksessa jopa pidätyskyky menee niin unohtaa kyllä sitä nopeammin ne lapsihaaveet mitä enemmän asiasta lukee.

Oukei....

Noh, et ole ensimmäinen etkä viimeinen jolla on synnytyspelkoja. Kun äidiksi haluaa oman biologisen lapsen kautta, ei tollaset raskausarvet sun muut asiat oikein enää vaikuta puntarilla.

Harvemmin pelkän ystävyyspohjan perusteella suunnitellaan perheen perustamista ym. Miten teille on niin tärkeää tuo sukupuolinen kanssakäyminen? Tuntuu, että monille on ihan elämän ja kuoleman kysymys.

Koska normaalisti parisuhteen erottaa ystävyyssuhteista seksuaalinen vetovoima ja seksuaalinen rakkaus, jota osapuolet kokevat toisiaan kohtaan. Miksi miehesi ei halua seksiä?

[QUOTE="vieras";24678866]Miten suhde eroaa kaverisuhteesta, jos se osapuolet tapaavat kerran vuodessa, eivätkä koskaan ole harrastaneet seksiä?[/QUOTE]

Niinpä. Mistä Akaatti tietää paneeko mies muita ja vain väittää olevansa sellainen jota seksi ei kiinnosta.

Miten voi sanoa parisuhteeksi sellaista jossa tavataan vain kerran vuodessa? Sen ymmärrän jotenkin, että seksiä ei harrasteta jos kumpaakaan ei kiinnosta, mutta kun ei edes nähdä toisiaan kuukausiin?!

[QUOTE="Manttu";24678914]Niinpä. Mistä Akaatti tietää paneeko mies muita ja vain väittää olevansa sellainen jota seksi ei kiinnosta.

Miten voi sanoa parisuhteeksi sellaista jossa tavataan vain kerran vuodessa? Sen ymmärrän jotenkin, että seksiä ei harrasteta jos kumpaakaan ei kiinnosta, mutta kun ei edes nähdä toisiaan kuukausiin?![/QUOTE]

Koska tunnen hänet. Kyllä tuollaisen asian huomaa ihmisestä tai ainakin minä huomaan. Meillä ei ole nyt rahaa (tai oikeastaan ennemminkin aikaa matkustaa). Ennen oli enemmän aikaa, mutta vähemmän rahaa, nyt olisi enemmän rahaa (ainakin omalla kohdallani), mutta vähemmän aikaa.

[QUOTE="vieras";24678913]Koska normaalisti parisuhteen erottaa ystävyyssuhteista seksuaalinen vetovoima ja seksuaalinen rakkaus, jota osapuolet kokevat toisiaan kohtaan. Miksi miehesi ei halua seksiä?[/QUOTE]

Ei ole kiinnostunut.

[QUOTE="Manttu";24678914]Niinpä. Mistä Akaatti tietää paneeko mies muita ja vain väittää olevansa sellainen jota seksi ei kiinnosta.

Miten voi sanoa parisuhteeksi sellaista jossa tavataan vain kerran vuodessa? Sen ymmärrän jotenkin, että seksiä ei harrasteta jos kumpaakaan ei kiinnosta, mutta kun ei edes nähdä toisiaan kuukausiin?![/QUOTE]

Mekään ei mun poikaystävän kanssa nähdä kuukausiin kun asutaan eri maissa, mutta kyllä se on parisuhde. Onko siihen joku hyväksyttävä määrä kuinka usein pitää nähdä, että saa kutsua suhdetta parisuhteeksi?

Ja tuohon jonkun toisen ihmettelyyn miten se eroaa kaverisuhteesta, jos ei ole seksiä. Toista voi rakastaa vaikka ei haluaisikaan seksiä, jotkut ihmiset vain eivät halua seksiä. Tämän lisäksi suhteessa voi olla muuta läheisyyttä, halailua, pussailua. Nämä ihmiset haluavat viettää aikaa enemmän toisten kuin muiden kanssa ja suunnittelevat tulevaisuutta yhdessä.

Aika jännä kun minusta taas tuntuu, että Akaatti on palstan järkevyyden ylemmässä päässä. Onnitteluni siitä, että olet löytänyt miehen, jota ei myöskään kiinnosta seksi! Se on yleensä aika hankalaa, kun tässä maailmassa ei vielä ole käytössä aseksuaalitermi kovin laajalti, vaikka meitä on niinkin paljon. Eikä aseksuaalit usein tee aloitteita...

Yhteistyössä