ajokorttiasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korttia vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

korttia vailla

Vieras
olen hankkinut itselleni ajokortin noin 5 vuotta sitten, mutta en koskaan oikein tykännyt ajamisesta ja usein halusin, että joku toinen ajaa jos se vain oli mahdollista. sitten minun olisi pitänyt mennä autokoulun 2.vaiheeseen, mutta en vain saanut aikaiseksi mentyä. en myöskään anonut lykkäystä kakkosvaiheen suorittamiseen. ajokorttini on nyt kai siis vanhentunut.
nyt kuitenkin haluaisin ja tarvitsisin ajokorttia. tietääkö kukaan, täytyykö minun nyt sitten käydä koko autokoulu uudestaan vai riittääkö esim. pelkkä teoriakoe ja inssi? en edes tiedä keneltä minun pitäisi näitä kysyä, autokoulun opettajalta vai poliisilta vai miltä?

Uskoisin, että jos kakkosvaihetta (ja pimeänajoa) ei suorita kahden vuoden kuluessa, joutuu ykkösvaiheen kokeet (ajokoe, teoria) suorittamaan uudestaan. Näin ainakin meille sanottiin. Autokoulusta kannattaa kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uskoisin, että jos kakkosvaihetta (ja pimeänajoa) ei suorita kahden vuoden kuluessa, joutuu ykkösvaiheen kokeet (ajokoe, teoria) suorittamaan uudestaan. Näin ainakin meille sanottiin. Autokoulusta kannattaa kysyä.

Mä luulen ja, veikkaan myös et parit ajotunnit on edessä..mut ei muutakun autokoululle kyselee, siellähän se selviää..

Joudut käydä pari tuntia opetusta ja sitten sen ykkösvaiheen kokeet, eli inssi ja kirjallinen. Sitten saat taas sen 2 vuotta max aikaa siihen 2.vaiheeseen ja ennen sitä on tietenkin pitänyt käydä pimeän ajo. Ota yhteyttä autokouluun :)

Alkuperäinen kirjoittaja rohkiast vaan:
Joudut käydä pari tuntia opetusta ja sitten sen ykkösvaiheen kokeet, eli inssi ja kirjallinen. Sitten saat taas sen 2 vuotta max aikaa siihen 2.vaiheeseen ja ennen sitä on tietenkin pitänyt käydä pimeän ajo. Ota yhteyttä autokouluun :)

Juuri näin. Soita autokouluun.

Yhteistyössä