E "epsu" Vieras 18.02.2014 #1 Kenelläkään tietoa, onnistuuko luottotiedottoman maksaa autokoulu osissa?
ruuttis Tunnettu jäsen 03.12.2013 45 484 13 879 113 18.02.2014 #2 mun poika oli hiljattain autokoulussa ja sieltä laskutettiin poikaa pienissä erissä ilman että me oltais sitä erikseen pyydetty
mun poika oli hiljattain autokoulussa ja sieltä laskutettiin poikaa pienissä erissä ilman että me oltais sitä erikseen pyydetty
H "hmm" Vieras 18.02.2014 #3 Eikö se yleensä aina makseta osissa? Ajoin viime kesänä moottoripyöräkortin ja sen maksut ainakin tuli osissa pyytämättä, ja niin oli aikoinaan myös kun B-kortin ajoin.
Eikö se yleensä aina makseta osissa? Ajoin viime kesänä moottoripyöräkortin ja sen maksut ainakin tuli osissa pyytämättä, ja niin oli aikoinaan myös kun B-kortin ajoin.
A App Vieras 18.02.2014 #4 Paljonko ne kuukausierät on suurinpiirtein kuukaudessa tavalliselle b-kortille?
H "hmm" Vieras 18.02.2014 #5 [QUOTE="hmm";29584284]Eikö se yleensä aina makseta osissa? Ajoin viime kesänä moottoripyöräkortin ja sen maksut ainakin tuli osissa pyytämättä, ja niin oli aikoinaan myös kun B-kortin ajoin.[/QUOTE] Mulla tosin on luottotiedot kunnossa, sitä en tiedä että tarkastivatko niitä mitenkään..
[QUOTE="hmm";29584284]Eikö se yleensä aina makseta osissa? Ajoin viime kesänä moottoripyöräkortin ja sen maksut ainakin tuli osissa pyytämättä, ja niin oli aikoinaan myös kun B-kortin ajoin.[/QUOTE] Mulla tosin on luottotiedot kunnossa, sitä en tiedä että tarkastivatko niitä mitenkään..
D DieAndLetLive Jäsen 28.01.2014 489 0 16 18.02.2014 #6 Kyllähän se maksetaan automaattisesti osissa, sehän vain sitten keskeytetään se opetus jos uutta maksuerää ei kuulu.
Kyllähän se maksetaan automaattisesti osissa, sehän vain sitten keskeytetään se opetus jos uutta maksuerää ei kuulu.
A App Vieras 18.02.2014 #7 Kiitoksia vastauksista, mä tosiaan luulin että se maksetaan kerralla se vajaa 2000euroa. Auto ois valmiina mut kortti puuttuu.
Kiitoksia vastauksista, mä tosiaan luulin että se maksetaan kerralla se vajaa 2000euroa. Auto ois valmiina mut kortti puuttuu.
J "jeps" Vieras 18.02.2014 #8 Meille tuli kolmessa erässä lasku. Autokoulu maksoi silloin about 1400. 2 ekaa erää oli suurempia ja sit kolmas erä vähän pienempi.
Meille tuli kolmessa erässä lasku. Autokoulu maksoi silloin about 1400. 2 ekaa erää oli suurempia ja sit kolmas erä vähän pienempi.