N
nuutunut ruusu
Vieras
Eräs mies on liehitellyt mua jo n. 2 vuotta. Perjantaina toi mulla peräkontillisen kukkia. Olin ihan että mitä ihmettä, kun kantoi niitä syli toisensa perään, suoraan sanottuna olin otettu ja aivan hoomoilasena, sanattomana. Kukkia tuli ihan valtava määrä, ei maljakot riittäneet, niitä on joka paikka täynnä. Tein sitten ruokaa siinä meille ja alettiin juttelemaan. Tuli selväksi, että mies oli hakenut kukat työpaikkansa lähellä olevan kukkatukkumyymälän roskiksesta! Kiitti riitti, että kukat mulle roskiksesta!!! Senkö arvoinen olen?!
Nyt tuntuu vähän ehkä pahalta. Ei niisä kukissa ollut kuin jotain pikkuvirheitä ja kyllähän ne aika nuukahtaneita oli kun takakontissakin ja siellä roskissa olleet. Ele oli kai kuitenkin ok, vai oliko? En tiedä. Mitä olisitte itse miettineet?
Nyt tuntuu vähän ehkä pahalta. Ei niisä kukissa ollut kuin jotain pikkuvirheitä ja kyllähän ne aika nuukahtaneita oli kun takakontissakin ja siellä roskissa olleet. Ele oli kai kuitenkin ok, vai oliko? En tiedä. Mitä olisitte itse miettineet?