Ajeltuna miesgynelle?

• Viestiketjun aloittaja Ujostelija
  • Ensimmäinen viesti
Minna
Ei taida monikaan tussunsa kaljuksi ajeleva nainen elää oikeassa RAKKAUSSUHTEESSA??
Kun noin innokkaasti miellyttävät miehiänsä. Saatko itse paremmin kun tussusi on kalju? Onko miehesi pedofiili fetissinen? Ovatko orgasmisi paremmat kun se on kalju?

Tuskin, joten miestä vartenhan se on?
Eikö miehelle kelpaa NAISENSA naturel? Sellaisena kuin naisensa on?

No joo itse siistin sivuilta ja klitoriksen läheltä suuseksin vuoksi, mutta ei hitto, ikinä en vetäisi miehen lapsellisten fetissien takia kaljuksi..

Mutta minun mieheni onkin aikuinen rakastava kypsä mies!

Voi Minnaa..
Sinulla tuskin on miestä saati aikuista tai kypsää sen enempi kun sinä itsekään. Aikuinen ja kypsä aivoistaan ei puutu toisten ratkaisuihin tai arvioimaan kuka tekee sen miellyttääkseen kuka omasta halustaa. Kun olet noin törkeän taukki, eikä sulla ole hajuakaan mistään niin pidä suusi tukossa jos sulla ei ole oikeaa sanottavaa.

Samaan hengenvetoon plänttäät tekstiin, että itse vetelet klaniksi klittasi läheltä suuseksin vuoksi. Ei kai vaan sen takia, että se miellyttää äijääs enempi??????? Vai oletko niin ketterä, että nuoleskelet itseäsi?

Syö lesitiiniä! Se on hyvä aivosoluille. Ne näyttää olevan sinulla säästöliekillä. Tyhmä ei osaa edes hävetä....

Heh heh
Minnalla näyttää olevan erikoinen tapa haluta miellyttää miestään. Pillu näyttää vanhalle avaimenreiälle. Pitkä lovi jonka päässä pyöreä paljas aukko jos olet ajellut kerran vaan klitoriksen ympäriltä. Ehkä haluat tyydyttää miehessäsi piileksivää tirkistelijän tarvetta. : D: D:D :D

Ja mitenkähän suuri ero on sillä ajeleeko pillustaan sen verran karvoja, että ukko voi tunkea suunsa siihen niin, että karvat ei haittaa kun jos ajelee vähän laajemmin kun Minna sen klitoriksensa ympäriltä, näyttämään häpynsä lähinnä naurettavalle? Onko se sinun vittusi sitten NATUREL kun höyläät sen kaljun siihen riemuherneen ympärille? Taidat olla vähän .....pim pom...

????????
Eikös jokainen teekin niinkuin itse haluaa? Vai onko se miehen mielistelyä jos se ei sovi sinun makuusi? Jos joku ajelee alapäänsä miehensä vuoksi on sekin jokaisen oma asiansa. Mitä kenelläkään on siihen sanomista teki sen itsensä tai miehensä vuoksi??? Suurempi ongelma on näillä joka asian nokkijoilla jotka ei itse tiedä mitä haluavat ja millä tavalla. Kunhan on kaakatettava joka väliin.

hmm
Puolesta ja vastaan. Kyllä olen sitä mieltä, että on epämukavaa olla täysin paljas. Sanokoot posliinipillut mitä tahansa. Luonto on antanut karvat ja näin on hyvä. Ukolleni ei ole tullut mieleenkään, että pitäis ajaa ne pois. Terv. rusetti koristeena siellä eli on karvat ihanlla kiehkuralla.

Kuules ilmoittaja
Sinä olet joka palstan häirikkö ja ihan sama mitä ilmoittelet kun itse räyhäät ja solvaat joka puolella suu vaahdossa. Olet yksi törkeimmistä kirjoittelijoista. Sinut tunnetaan!!! Tajua se jo!!! Vaikka kuinka olet täti-ihminen, olet myös monien muiden nikkien takana. Et voi piiloutua sen taakse, että tunnustat yhden nikin. Lakkaa häiriköimästä ja opi tapoja!!

mie
Synnytin tänä vuonna eikä tosiaankaan ajeltu. Kai se nyt on ihan sama onko ajeltu vai ei työtään ne siellä tekee eikä varmaan kiinnosta pätkääkään onko karvoja vai ei.

Gyne
Kyllä minusta on piristävämpää katsella paljaita tai ainakin osittain ajeltuja alapäitä, etenkin jos on nätit ja pienet sisemmät häpyhuulet. Joskus saattaa olla pieni seisokkikin tutkimustilanteessa, mutta eipä ole potilas koskaan huomannut.

N46 vee
Kyllä minä mieheni vuoksi koitan pitää vartalostani huolta, samoin muutenkin ulkonäöstäni. En ilman meikkiä lähde kaupungille ja käyn säännöllisesti kampaajalla, pidän kilot kurissa. Toki itsenikin vuoksi mutta myös mieheni.

Samoin sitten vaatteiden alla. Mies on ihan oikea mies, liki viisikymppinen 4 lapsen isä ja tykkää että olen alhaalta ajeltu kokonaan. Suorittaa sen ajelun aika ajoin ihan itse. Minulle sillä ei niin hirveesti ole väliä onko nyt ihan paljas vai melkein. Toki haluan että on siistitty kaikki. Mutta jätetäänkö nyt tupsu vai kaikki pois, menee vähän mielialan mukaan.

hoo
Ja mistähän arvoisa "niinkö" päättelee että olisi jonkinlaista pistelyä alapäässä jos karvoja sieltä ajelee???Jos itselläsi pistelee niin käypä välillä pesemässä se vehkeesi...Ja kai kuljet sääret ja kainalot karvaisena kun et missään nimessä tahdo olla pedofiili.Hyi h...

kosmetologi
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö:
Kestät sitten ikävän pistelyn alapäässäs. Miehes taitaa olla pedofiilimainen. Kalkkunaviddu on aikas epämiellyttävän näköinen.
Tälläiset "niinköheput" eivät tunnu tietävän asiasta yhtikäs mitään, mutta ovat täällä vastaamassa??

Karvanpoisto on osa itsestään huolehtivan naisen kauneuden hoitoa. Jokainen voi tedä tyylilleen sopivasti osittain tai kokonaan oman halunsakin mukaan. Oikein suoritettuna siinä ei tule mieleen kalkkunat (??) tai broilerit! Tuo pedofiiliin viittaus on mielestäni loukkaavaa ottaa esille tässä yhteydessä. Aikuisen ja lapsen erottaminen koostuu aivan muusta. Kirjoittajalla "niinkö" on palikat pahasti sekaisin tehdessään tälläisiä vertailuja..

Sitten asiaan: itselläni ei ole ollut väliä mies/-tai naispuoliselle gynekologille menosta. Karvattomana menen, ja pääasia, että hoitaa asiansa hyvin.

niinkö
No ainakin mulla pisteli, kun housut hankaa niihin sänkiin. Enää en aja. Ukkokin sanoi, että ei ole kovin houkuttelevanäköinen. Nyt on karvat. Ei ole kuitenkaan kauhea tuhero, koska olen blondi.

kyllästynyt
Alkuperäinen kirjoittaja kielimies!:
Posliini pimppa on kaunis, ajelkaa karvat pois please!!!!
On se kumma kun äijät vaatii posliinia, mutta itsellä rehottaa sellasetkin pallinkarvat, että meinaa yrjö lentää. Välillä vois miehetkin kattella sitä omaa alapäätä..

Jaani
Alkuperäinen kirjoittaja Tosi on:
Posliini pysyy raikkaampana ja puhtaampana kun ei ole mitään mihin tarttua muhimaan ne eritteet!!!!! Samoin on kainaokarvojen kanssa. Hiki lemuaa enempi jos siellä vielä karvat sitä hautoo. Käyhän jokainen pesulla mutta jos aamulla lähdet ja illalla vasta pääset peseytymään niin karvat oikein hautoo niitä tuoksuja. Höh höh vaan on siinä kyllä ihan oikeassa.

Karvaton versio on puhtaampi. Sanoo kaikki joilla on kokemusta molemmista.
Anteeksi vaan, mutta olen todellakin eri mieltä. Posliinit haisee hiivalle, koska posliineilla on tavallista useammin hhivatulehdus ja valkovuotoakin on enemmän, kun vaginaan pääsee helpommin bakteereja. Kaikilla mun tuntemillani posliineilla on pöksyt vuodosta valkosena, joten ne vasta joutuvatkin tavaraansa saippuoimaan ennen seksiä, ainakin jos meinaavat minun kanssani sitä harrastaa, yök!!!

Järjenkäyttö sallittu
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Synnytin tänä vuonna eikä tosiaankaan ajeltu. Kai se nyt on ihan sama onko ajeltu vai ei työtään ne siellä tekee eikä varmaan kiinnosta pätkääkään onko karvoja vai ei.
No voi hyvän tähden. Ei niitä karvoja esteettisistä syistä synnytyksessä ajallakaan, vaan siksi että on helpompi tehdä episotomia ja tikata. Ne on ajatellu, että sulla on sen verti väljä tavara, että venyy.. Mulla kun ommeltiin tikkejä kolmeen kerrokseen, niin eipä olis pehkon läpi onnistunut. Ei aivokirurgisessa toimenpiteessäkään ajella hiuksia pois sen takia, että lääkärin mielestä potilasta pukee kalju paremmin..

Lola
Pakko sen verran kommentoida, etta sattuu tuttavapiirissani olemaan aika paljon laakareita ja kylla hekin ovat vain ihmisia. Kuulemma useinkin viehattavaa potilasta "tutkiessa" lahkeessa liikahtaa. Ja naita juttuja kerrotaan siis kaveraillekin. Etta ei ne ammattilaisetkaan ole niin neutraaleja...

Lolalle
Aivan totta, olen työni myötä saanut tutustua eri alojen lääkäreihin, enkä ole lainkaan sitä mieltä, että neutraaleja ovat, mutta kukin pitäköön mielipiteensä.

Jaa-a
Hoitoalan ammattilainen kun olen, tiedän kyllä, että aika rasvaisia juttuja välillä saa kuulla miesgyneiltä; asiakkaan tietenkin hoitavat asiallisesti, mutta sitten vapaalla...

Itse olen kokeillut sekä posliinia että naturellia useampaan otteeseen ja olen kyllä aiemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että posliini haisee. Joka kerta olen sen todennut, kun olen kokeillut. Mieheni pitää enemmän karvoituksesta kuin paljaasta, joten tätä nyk yä siistin sen verran, etteivät pöksyjen alta karvat rehota.

Yhteistyössä