Ajeltuna miesgynelle?

• Viestiketjun aloittaja Ujostelija
  • Ensimmäinen viesti
Ujostelija
Kävinpäs miesgynellä.... Oma mieheni olisi pari viikkoa sitten halunnut ajella mut posliiniksi, mutta en suostunut, koska oli toi gyne tiedossa... Edellisenä iltana sitten vähän siistin karvoitusta, mutta en uskaltanut ajella kovin paljoa pois.

Mitenkäs teillä, oletteko menneet ajeltuina gynelle? Vai meettekö ihan natural? Tai posliinina? Jotenkin mua ujostuttais mennä ihan posliinina, kun siinä on kuitenkin seksuaalinen lataus - halusi tai ei. Mun gyne on tosi korrekti vanhempi mies. Varmaan näkee päivittän kaikenlaisia värkkejä, mut mikähän siinä on kun ei vaan uskalla??? Ehkä osittain johtuu siitä, kun en oo enää mikään teinihupakko vaan kolmekymppinen vaimo ja äiti.

Höh
Ajellaanhan se synnytystäkin varten eli mikä ero siinä on onko ajeltu muulloinkin? Kyllä ne tietää, että harrastat seksiä ja minkä näköinen se on ilman karvoja.

hallelujaa
No voi hyvää päivää! Miksi pitää ajella paljaaksi, jos sitten hävettää ja noloiluttaa? Tuskin gyne kaljusta pimpsastasi mitään viboja saa tai sitten täytyy olla tosi epäammattimainen ja härski gyne. Kyllä gynet varmasti ovat nähneet paljon eriskummallisempiakin asioita kuin ajellun värkin.

Ap.
Kalju pimpsa?! :D :D
Mä tykkään olla posliini - ja mies tykkää siitä myös. Nyt vaan oon jotunu käymään gynellä usein (odotus, synnytys ja jälkijutut...), ja oonkin äijää joutunut toppuuttelemaan, koska en ole uskaltanut mennä vastaanotolle "kaljun pimpsan" kanssa. Nytkin on vielä tuota rallia luvassa, joten miehen täytynee vaan tyytyä piisamiin (ellen kirjoitustenne rohkaisemana vedä kaikkea sileeksi).

Muuten, mulle tehtiin sektio ja siinä ajeltiin vain ylimmät karvat.

Posliini
Täh:lle

Normaalisynnytyksiä on ollut mulla 4, viimeisin 5 v sitten ja kaikissa ovat ajelleet alapään klaniksi paitsi kummulta! Ei edes kyselty, makuulle vaan ja ajeluun. Hesassa.

marru
Karvoistani kun en tykkää, niin olen hoitanut ne pois jo vuosien ajan. Joten en tosiaan esim. gynen tarkastukseen ala pöheikköä kasvattamaan..!? Samoin 2 odotusaikaa ja synnytyksetkin on menneet karvoitta.
Oma gyneni on nainen, ja kaikki asiat toimii hänen kanssaan hyvin. Viime keväänä häntä tuurasi miespuolinen, ja aikaa varatessani tämä ilmoitettiin. Hyväksyin tämän ja nuorehko mieslekuri hoiti k.o. tarkastuksen ihan moitteetta.

ihan sama
Minulle tämä karvattomuus on ollut ihan rutiiniomainen asia lähes teini-iästä saakka, joten sellaisena olen käynyt gynet, lääkärit, neuvolat, molemmat synnytykset yms. Koskaan ei ole asiasta mitään negatiivistä palautetta tullut.
Oma gyneni oli ennen mies, mutta nyt nainen. Viime käynnillä hän tiedusteli lupaani lääkäri harjoittelijoiden mukana oloon tutkimuksessa. Lupasin heidän tulla. Nuoria miehiä oli 4 ja yksi nainen. En tuntenut oloani mitenkään vaivautuneeksi, vaikka tarkastukseni kesti normaalia kauemmin.

Nasu
Samaa mieltä sun kanssa "Älkääs nyt", ei se kyllä tosiaan kaikilla ole ruma. Itse olen vuosikausia ollut posliini ja sellaisena aion myös pysyä, ihan omasta halustani. Ja kyllä se gynekologi tutkii ihan muita asioita kuin naisten karvoituksia, joten hänelle on varmasti aivan sama onko asiakkaalla kalju vai auton alle jäänyt siili. =o)

Se on Mr Beanin joulukalkkuna, jonka se laittoi päähän. Aikas ruma, jos on vielä pitkä vittu. Ite en voi panna tommosia vehkeitä. Menee halut kyseisen kalkkunan mielikuvasta. Pehko on paras. Karvat kutittaa niin kivasti munan juurta. Mättähältä mättähälle hyppeeleeen...

Höh höh vaan..
Et taida hypellä yhtään missään. Karvapehko naiset haisee vanhalle kuselle kun karvoihin päivän mittään hajut tarttuu. Mut moni mies saakin muhkeista hajuista potkua....

Tosi on
Posliini pysyy raikkaampana ja puhtaampana kun ei ole mitään mihin tarttua muhimaan ne eritteet!!!!! Samoin on kainaokarvojen kanssa. Hiki lemuaa enempi jos siellä vielä karvat sitä hautoo. Käyhän jokainen pesulla mutta jos aamulla lähdet ja illalla vasta pääset peseytymään niin karvat oikein hautoo niitä tuoksuja. Höh höh vaan on siinä kyllä ihan oikeassa.

Karvaton versio on puhtaampi. Sanoo kaikki joilla on kokemusta molemmista.

ninni
Karvattomana olo on epämukavaa. Pistely ja epilointi on työlästä. Lisäksi valkovuoto haisee enempi housuissa.Pehkona on ihan hyvä olla. Jos joku äijä ei tykkää, niin menkööt muualle.

lklk
Omat synnytykseni ovat tapahtuneet 5-12 vuotta sitten Helsingissä ja ainakin meikäläisen tiheää "viidakkoa" automaattisesti höylättiin pois niin, että vain kummulle jätettiin karvoja. Ilmeisesti episiotosomiakin on helpompi tehdä, kun ei ole karvoja edessä.

Gynevierailuihin ei ajeluni vaikuta.

Ninnille
Kaikilla ei ole valkovuotoja. Minulla ei ole ikänäni ollut niitä eikä muita vuotoja kuin kuukautiset jotka sitten onkin olleet hyvin runsaat. Jos joku kokee karvattomana olon epämukavaksi niin toiset taas päinvastoin. Itse ajelen mieluummin karvat pois ja jätän kummulle 2 sormen levyisen karvoituksen. Kun ajelee säännöllisesti parin päivän välein ei pistelyä ole eikä näppyjä ole tullut koskaan. Käytän kylpyöljyjä muutenkin vartalolle päivittäin+ vartalovoiteita ihan tuoksun ja hyvänolon vuoksi mutta sekin auttaa asiaa, kun iho on pehmoinen niin kestää ajelut paremmin.

Ei toki tarvitse ajella jos sen kokee epämukavana tai iho ei kestä.

n-38v.
Gynekologille menoa ennen poistan erityisen tarkasti häpykarvat. Olen käynyt mies/-naispuolisilla gyneillä, ja kohtelu molemmista erittäin hyvä. Muutenkin viihdyn paremmin ilman karvojani.

Yhteistyössä