ajeltu majava ja anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onkelma se tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anopin kanssa saunottu monet kerrat ja hän tietää että tykkään pitää karvani poissa. samoin useat tuttuni ja sukulaisetkin kun on käyneet meidän mökillä saunomassa

Palstalla on aika tarkkaan määritelty ihanteellinen värkki. Ja ei-posliinia pidetään likaisuuden, itsestään huolehtimattomuuden, rumuuden, ruman ja välinpitämättömän puolison, epäseksikkyyden ja seksuaalisen rajoittuvuuden merkkinä. Vaikka ei ois aikaa laittaa hiuksia, meikata tai pukeutua muuhun kun verkkareihin niin värkki on ajeltava:).

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Alkuperäinen kirjoittaja spekulaatio:
Entä jos suihkussa on liian kovat paineet ja juuri anopin kävellessä verhottoman suihkukopin ohi, tekomajava tippuu lattialle ja alkaa uimaan määrätietoisesti kohti lattiakaivoa kuin majava padolleen polskuttelisi, ja samassa silmänräpäyksessä broileri paljastuu!

:laugh:

:laugh: Ei jjuma, nyt putosin!! :laugh: :headwall: :laugh:
Ei juma, Jos en istus lattailla ni pudonnu oisin mäkin!
:laugh::laugh:
:laugh: :laugh: Perukki ja majavalle hoitaja oli kyllä hyviä neuvoja!:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Tuskin sun anoppia yhtään kiinnostaa sun alapää ellei hän ole lesbo!

Joopa joo, olipa taas fiksu kommentti jälleen kerran. Itse olen lesbo, eikä ole kyllä tullut tähän mennessä mieleenkään alkaa katsella yhtään kenenkään alapäätä uimahallin saunassa. Vielä vähemmän sukulaisten värkkejä. Haloo...

Entäs ajellut munakarvat ja sauna appiukon kanssa? Mikä fiilis?!

En tiä mitä appiukko tykkää, mut mä ainakin tykkään :p Tosin aika usein eksynyt vastaan karvanopallisia miehiä. Joillekin olen sanonut, että paljaat "teepussit" on paremmat, ethän säkään mukiisi karvaista teepussia tunge :O
Ja ylipäätään karvakeskusteluun: kunnon pöheikkö on vähän niinku yrittäis löytää hiusten joukosta kaljua kohtaa! ;) Ja kuka nyt tykkää sellasesta touhusta?? Kauhee karvakasa suussa ja nenässä, yök!

Monet ei myönnä... Mutta kyllä anoppia kiinnostaa millaista värkkiä sen poika lykkii. Ja miniää kiinnostaa millaisesta värkistä sen mies on ulos tullut. Sauna on hyvä paikka katsella salaa ja tehdä arvioita. :)

Anopilla on varmaankin yleensä silmälasit, joita ei sit käytä kylpylässä. Eli ei näe sun poslaria! Mulla on myös posliini, eikä haittaa pätkääkään kylpylässä/uimahallissa, jos joku katsoo, koska en näe juuri mitään ilman laseja. :) Juuri sen verran näen, että pystyn reissun hoitamaan ilman laseja altailla.

Hitto mitä vastauksia, oon nauranut ihan sikana :D *sano että oli satiaisia ja jouduit ajelemaan* *hanki peruukki* *piirrä mustalla tussilla* *eikös karvat vanhempana lähde itsestäänkin, sano että ne lähti jo* APUA REPS

Yhteistyössä